באדיבות פז"ם, אתר Mako
אם אתה מפתח מוצר שהתפקיד שלו זה להגן על האשכים, אז אתה צריך לעמוד מאחוריו - וזה בדיוק מה שעשה ג'רמיה ראבר, המנכ"ל של חברת Nutshellz, שמייצרת מגני אשכים חזקים במיוחד.
"החזקים ביותר בעולם", כך הם טוענים.
אז ראבר לבש את המגן, סימן X גדול ולבן באמצע, וביקש מחבר שלו לירות לו במפשעה, מטווח קרוב. וכך היה.
אתם יכולים לנחש את הסוף: המנכ"ל בקושי זז אחרי שהכדור פוגע במגן האשכים המשובח שלו. הוא צוחק בהקלה, ויכול להיות מבסוט: הסרטון שלהם הגיע ליותר מ-400 אלף צפיות, כך שהתעלול היח"צני בהחלט הצליח.
המטרה מאחורי הסרטון הוויראלי היא, בין היתר, להפנות את תשומת לב העולם לקמפיין הקיק-סטרטר של החברה. ראבר מציין שהוא תכנן את המוצר בתחילת הדרך שיתאים ללוחמי MMA, אבל עכשיו גם צבא ארצות הברית הביע בו התעניינות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.