פשרה: הצו לאיסור פרסום פרטי מנכ"לית פייסבוק ישראל - קבוע

ביהמ"ש אישר את הסדר הפשרה בין עדי סופר-תאני ועו"ד גיא אופיר, לפיו אופיר לא יפרסם את פרטיה של סופר-תאני, וההוצאות שהוטלו עליו בסך 40 אלף שקל יבוטלו

עדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, ועו"ד גיא אופיר הגיעו להסכמה בתביעה שהגישה סופר-תאני נגד אופיר, ובמסגרתה ביקשה צו מניעה קבוע האוסר על פרסום פרטיה.

השופט יהושוע גייפמן מבית המשפט המחוזי בתל-אביב אישר היום (ד') את הסדר הפשרה שנחתם בין הצדדים ונתן לו תוקף של פסק דין.

בהסדר נקבע כי הצו לאיסור פרסום פרטיה האישיים של סופר-תאני יהפוך לקבוע, דהיינו עו"ד אופיר לא יפרסם את פרטיה; וכי ההוצאות שהוטלו עליו בסך 40 אלף שקל מבוטלות, וכל צד יישא בהוצאותיו.

במסגרת ההסדר סוכם כי עו"ד אופיר "יימנע מלפרסם ו/או לשדל אחרים לפרסם ו/או להביא לכך שיפורסם לציבור ו/או למסור לידי אחר, במישרין או בעקיפין, כל פרט אישי שהוא הקשור לתובעת, ובכלל זאת מידע הנוגע לכתובתה הפרטית של התובעת, למספר הטלפון בביתה, למספר הטלפון הנייד שברשותה, לפרטי ה-WhatsApp שלה ולמספר תעודת הזהות שלה; וכן יימנע מלקרוא לאחרים, במישרין או בעקיפין, לפנות אל מנכ"ל פייסבוק ישראל באמצעות איזה מפרטיה האישיים כאמור לעיל, בכל דבר הנוגע לפייסבוק ישראל בע"מ ו/או לשירות פייסבוק".

כמו כן, ניתן צו איסור פרסום חלקי על המסמכים שהוגשו לתגובה במהלך הדיון הראשון בתיק, שעורר הדים ורעש במסדרונות בית המשפט, ועל קטעים מפרוטוקול הדיון העוסקים בפרטים האישיים של בני משפחתה של סופר-תאני, וזאת כדי לא לפגוע בפרטיותם.

סופר-תאני יוצגה בידי עו"ד יעקב שרביט. את עו"ד גיא אופיר ייצגו עורכי הדין עופר מוסקוביץ ואדם ורדי.

עו"ד אופיר מסר בתגובה: "איני יכול להרחיב אודות ההסדר, למעט מה שכתוב בהודעה שהוגשה לבית המשפט. ואולם, המאבק שהתחלתי נגד פייסבוק, למען ניתן יהיה ליצור איתה קשר, נמשך ויימשך. אני מעריך שבתקופה הקרובה תתחולל פריצת דרך דרמטית באפשרות ליצור קשר במקרים דחופים עם פייסבוק העולמית - ודי לחכימא ברמיזא".