כמה יכניס לריאל מדריד מסע הראווה השנתי לחו"ל?

בניגוד לשנים קודמות, בהן יצאו לארה"ב - הפעם המועדון יפנה מזרחה, לסין ואוסטרליה; על-פי "הדיאריו גול" - ההכנסות ממשחקי הידידות יגיעו ל-15 מיליון אירו

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרז עם המאמן רפא בניטז / צלם: רויטרס
נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרז עם המאמן רפא בניטז / צלם: רויטרס

כמדי קיץ, גם לפני עונת 2015/16 ריאל מדריד תצא למסע משחקים בחו"ל - במסגרת ההכנות המקצועיות לשנה החדשה, אבל גם כדי להעשיר את הקופה ולקדם את המותג.

על-פי ה"דיאריו גול", מפגשי הראווה של קיץ 2015 יכניסו ל"בלאנקוס" סכום של 15 מיליון אירו. בתכנון: משחקים מול רומא האיטלקית ומנצ'סטר סיטי האנגלית באוסטרליה, ב-18 וב-24 ביולי (בהתאמה); משחקים מול אינטר ומילאן האיטלקיות על אדמת סין, ב-27 וב-30 ביולי.

מדובר על שינוי אסטרטגיה מבחינת ריאל, שבשנים האחרונות יצאה למסע משחקים בארה"ב, אך כעת החליטה לפנות למזרח - מסיבות שיווקיות.

כמו כן, תתמודד ריאל מול טוטנהאם האנגלית, ולאחר מכן נגד המנצחת/מפסידה במשחק המקביל בין מילאן לבאיירן מינכן הגרמנית - במסגרת "גביע אאודי", טורניר הידידות שמתקיים בכל שנה באליאנץ ארנה של באיירן הגרמנית.

יש לציין כי אותם 15 מיליון אירו מהווים פחות מ-3% מההכנסות השנתיות של ריאל, שלפי פירמת ראיית החשבון דלויט עמדו בעונת 2013/14 על 549.5 מיליון אירו (לא כולל הכנסות ממכירת שחקנים) - הנתון הגבוה ביותר מבין קבוצות הספורט בעולם, בכל הענפים.