רמי לוי רוכש מצמח המרמן 20% ממרכז מסחרי בבית שמש

מדובר במרכז מסחרי שנמצא היום בבנייה על ידי חברה בשם קיבולים נכסים והשקעות שנמצאת בבעלות משותפת של צמח המרמן ושותפה נוספת ■ הרכישה היא בהיקף 36 מיליון שקל

רמי לוי  / צילום: תמר מצפי
רמי לוי / צילום: תמר מצפי

רמי לוי רוכש 20% ממרכז מסחרי בבית שמש. מדובר במרכז מסחרי שנמצא היום בבנייה על ידי חברה בשם קיבולים נכסים והשקעות שנמצאת בבעלות משותפת של צמח המרמן ושותפה נוספת. לוי רוכש 10% מכל אחת מהשותפות בעבור 36 מיליון שקל בסך הכל (לא כולל מע"מ).

על פי הדיווח של החברות לבורסה, חתמו הצדדים על מסמך עקרונות למכירת החלק האמור במרכז המסחרי, כאשר במקביל מתכוונת שיווק השקמה של לוי לחתום גם על הסכם שכירות מול הבעלים לפתיחת סניף של הרשת בקניון. מדובר על סניף שעתיד להשתרע על פני 3,852 מ"ר והסכם השכירות המתגבש מתייחס לתקופה בת שבע שנים בתוספת שתי אופציות להארכה בשבע שנים נוספות כל אחת. נציין כי שתי העסקאות מותנות אחת בשנייה.

עוד על פי הדיווח לבורסה, חברת קיבולים נכסים והשקעות תהיה זו שתשא בהוצאות הבנייה של המרכז המסחרי עד להפעלתו כולל הוצאת ההיתרים והאישורים הנדרשים.

המרכז המסחרי האמור נקרא "שער העיר", הוא יכלול כ-14 מ"ר בנוי של שטחי מסחר לאחר סיום הבנייה והוא ממוקם בכניסה הראשית לבית שמש. על פי התכנון צפוי המרכז המסחרי לכלול שתי קומות. המרכז המסחרי הוא חלק מפרויקט מגורים שבונה היום קיבולים בעיר הכולל חמישה בנייני מגורים בני 15 קומות ו-340 יחידות דיור. נדגיש שהעסקה בין קיבולים לרמי לוי מתייחסת רק למרכז המסחרי ולא למגורים.