הרשת החברתית: חברת אלוני פותחת אולם תצוגה חדש בחדרה

וגם: כ-50 מנכ"לי רשת מלונות אינטרקונטיננטל באירופה הגיעו ארצה כדי להשתתף בכינוס השנתי של בכירי הרשת

אלדד בן משה ודוד מטלון / צילום: אלעד גוטמן
אלדד בן משה ודוד מטלון / צילום: אלעד גוטמן

אלוני מגיעים לחדרה

חברת אלוני חגגה ביום חמישי פתיחת אולם תצוגה חדש בחדרה, שהושקעו בו 2.5 מיליון שקל.

לאירוע ההשקה הגיעו: אלדד בן-משה, מנכ"ל קבוצת אינרום תעשיות; דוד מטלון, מנכ"ל אלוני; צביקה גנדלמן, ראש העיר חדרה, וסגנו, עו"ד צפריר ביטון; רבה הראשי של חדרה, הרב שמעון ביטון, שקבע את המזוזה; משה ושרון בוסקילה, מבעלי חברת אביב אספקה טכנית ושותפים של חברת אלוני בסניף החדש; ג'וספה סלא, מנכ"ל רודינה יצרנית אריחים; האדריכליות יעל זימרוני ומושית פסטמן; אביב שמאי, משה טל, יקי כפיר, ואחרים.

אלדד בן משה ודוד מטלון / צילום: תמר מצפי
 אלדד בן משה ודוד מטלון / צילום: תמר מצפי

מפגש קונטיננטלי

תיירות נכנסת בדיוויד אינטרקונטיננטל: כ-50 מנכ"לי רשת מלונות אינטרקונטיננטל באירופה ובכירי רשת נוספים הגיעו ארצה כדי להשתתף בכינוס השנתי של בכירי הרשת, המתקיים בפעם הראשונה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

בין הבכירים ניתן היה למצוא גם את יורגן באומהוף, המנכ"ל הראשון של מלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל-אביב, שנפתח ב-1999. באומהוף, המשמש כיום כמנכ"ל אינטרקונטיננטל ג'נבה, פגש אמש את הנרי טייק, הבעלים של מלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל-אביב.

הערב, (א') יהנו המשתתפים מקוקטייל במרכז פרס לשלום, שיכלול ברכה מצולמת של הנשיא הקודם, ובהמשך יבקרו גם ביד ושם.

במסגרת הכנס צפויים להיפגש הבכירים עם 6 חברות סטארט-אפ ישראליות בתחום התיירות, במטרה - כך מקווים הסטארט-אפיסטים - לייצא את החדשנות שהם מציעים לחו"ל, כדוגמת: מנגון בטיחותי המתריע על סכנת טביעה בבריכה; אפליקציה המאפשרת לאורח להצביע ולקבוע איזו מוזיקה תתנגן במלון; אפליקציה לבדיקת שביעות-רצון של האורח ועוד.

יורגן באומהוף והנרי טייק / צלם: קרן מני
 יורגן באומהוף והנרי טייק / צלם: קרן מני