חברת התשלומים של עליבאבא שווה כבר 45 מיליארד דולר

הערכת השווי הופכת את אנט פייננשל לאחת מחברות הטכנולוגיה הפרטיות בעלות השווי הגבוה ביותר בעולם, לצד יצרנית הטלפונים החכמים שיאומי וחברת הנסיעות האמריקאית אובר

חברת Ant Financial (אנט פייננשל) - זרוע התשלומים המקוונים של עליבאבא, השלימה גיוס שהעניק לחברה שווי של 45-50 מיליארד דולר, כך על פי אנשים המקורבים לקבוצת המסחר האלקטרוני הסינית.

הערכת השווי הופכת את אנט פייננשל לאחת מחברות הטכנולוגיה הפרטיות בעלות השווי הגבוה ביותר בעולם, לצד יצרנית הטלפונים החכמים שיאומי וחברת הנסיעות האמריקאית אובר. שיאומי הוערכה בשנה שעברה ב-45 מיליארד דולר, ואילו אובר מגייסת כעת לפי שווי של 50 מיליארד דולר.

אנט פייננשל מפעילה את Alipay, שירות תשלומים מקוונים הדומה לפייפאל, שטיפל בתשלומים בהיקף של 778 מיליארד דולר בשנה שהסתיימה בסוף יוני 2014, כך על פי עליבאבא.

בשנה שעברה נמנתה אנט פייננשל על קומץ של חברות אינטרנט שקיבלו רשות לפתוח בנק מקוון. ההשקה צפויה בשבוע הבא. אנט פייננשל סירבה לחשוף את היקף הסיבוב או את מספר המניות שהונפקו. מן החברה נמסר כי "איננו מכחישים שאנחנו מתכוונים לצאת להנפקה ציבורית, אך אין לנו תאריך יעד".