ד"ש מאיראן: הפרסומת לבזק הכי זכורה בשבוע החולף

גיאוקרטוגרפיה: הרקדניות של סופר-פארם שומרות על מקומן בפסגת הפרסומות האהובות גם השבוע

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת סופר-פארם, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, זו הפעם השנייה ברציפות. בפרסומת נראות נשים רוקדות, המדמות לקים בצבעים שונים. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.5%.

באומן-בר-ריבנאי, נציין, הכניס לדירוג 3 פרסומות נוספות - לביטוח ישיר, למיץ תפוזים פריגת ולספרייט זירו.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של חברת התקשורת בזק, בקמפיין הנקרא "בית חכם", באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי. בפרסומת נראה גידי גוב מגיע כביכול לאיראן כדי לעצור את האיראנים מלפוצץ את העולם. הוא עוצר את הפיצוץ בכך שהוא מספר לכולם על השקת "הבית החכם". שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.6%.

קמפיין בזק זה הוא גם קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על 2.1 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת התקשורת yes, עם סך השקעה של 2.3 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את הפרסומת של בזק, שהגיעה למקום הראשון בטבלת הזכורות, בזכות קריאייטיב טוב, השקעה רבה וכמובן בזכות האיראנים שחתמו על הסכם הגרעין עם המעצמות.

פחות פרסומות, ביותר כסף

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 548 (לעומת 562 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-50.7 מיליון דולר (לעומת כ-46.6 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

פרסומות
 פרסומות