הרשת החברתית: מי הגיע למופע ההתרמה של "כנפיים של קרמבו"?

וגם: איפה חילקו חולצה מנדפת זיעה והנחה לרכישת שעון שווייצרי?

 שוקי קובלנץ ומעיין קטשווילי / צלם: איה
שוקי קובלנץ ומעיין קטשווילי / צלם: איה

כוח קרמבו

"כנפיים של קרמבו" - תנועת נוער לילדים עם ובלי צרכים מיוחדים - קיימה בשבוע שעבר מופע התרמה שנתי באמפיפארק ברעננה. העמותה הצליחה לגייס כ-800 אלף שקל ממכירת כרטיסים (150 שקל לכרטיס על הדשא ו-1,000 שקל סמוך לבמה). הגיעו לשמוע את משינה, מוקי, עברי לידר, היהודים ואתניקס שהופיעו בהתנדבות: שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה, המאמצת את העמותה, שאף פגש את מעיין קטשווילי, אחת מחניכות התנועה; דודי אבגי, מנכ"ל סייפצ'ארג, נותנת החסות הראשית לאירוע; גיא קלנר, מנכ"ל פרסום ליאו ברנט שמאמצים אף הם את העמותה; גדי דקל, מנכ"ל ובעלי מיתוס שגם השנה הפיקה את האירוע בהתנדבות; אורנה ושי דהן, מנכ"ל אלדן; דותן שלם, מנכ"ל טופ אודיו; אבי באום, מנכ"ל חילן; מיכה אבני, מנכ"ל פנינסולה; שי נבו, מלאומי פרטנרס; מירי טוכמאייר; אילן בירנפלד, יו"ר דלויט ישראל; טל אפטה, מנכ"ל גרופון; חן שיין, שותף בכיר בארנסט אנד יאנג; חנה פייאר, סמנכ"לית פועלים שוקי הון; תמר ועודד טל, מקלארידג' ישראל; דורון יער, בעלי ויצמן יער חקירות; תמיר דגן, מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן; נורית ברמן, מנכ"לית ובעלי עמדה. עוד פיזזו על הדשא: ניר ברונשטיין, יו"ר כנפיים של קרמבו; אופירה רותם, מנכ"ל ית התנועה; גלעד עדין; אורן מריאמי, מנכ"ל לנדוור; איתן דשא, מנכ"ל וניליה; ח"כ קארין אלהרר; ונוספים.

שוקי קובלנץ ומעיין קטשווילי / צלם: איה
 שוקי קובלנץ ומעיין קטשווילי / צלם: איה

24 ועוד 2

250 עובדי ערוץ החדשות הבינלאומי i24news חגגו בסוף השבוע שנתיים להיווסדו של הערוץ, במסיבה גדולה בנמל יפו. מנכ"ל הערוץ, פרנק מלול, פתח את האירוע ואמר: "הפכנו לערוץ שמשפיע על סדר היום והשיח הציבורי ברחבי העולם ואנו עומדים בשורה אחת עם הערוצים הותיקים". בין החוגגים: לוסי אהריש, מנהלת הפריים-טיים ומגישת המהדורה המרכזית באנגלית; סלימאן א-שאפעי, ראש הערוץ בערבית; יעקב אילון, מגיש תוכנית האקטואליה השבועית "The world this week" ומהדורת "מבט" של הערוץ הראשון; אדר פרימור, מנהל ועורך האתר; ברוך לוי, סמנכ"ל התפעול של הערוץ; אפי לופו, סמנכ"ל הנדסה, רבקה מלול, רעייתו של מלול, ואחרים.

הזוג רבקה ופרנק מלול ולוסי אהריש / צלם: ספיר דהן צ'יז מגנטים
 הזוג רבקה ופרנק מלול ולוסי אהריש / צלם: ספיר דהן צ'יז מגנטים

פועלים גלובלית

פרויקט Go Global, המשותף לבנק הפועלים ול"גלובס", נחתם השבוע בכנס של החטיבה העסקית של בנק הפועלים, בראשות המשנה למנכ"ל, יעקב אורבך. בכנס, בו השתתפו יבואנים ויצואנים, לקחו חלק: יאיר סרוסי, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים; ציון קינן, מנכ"ל הבנק; וויליאם גראנט, סגן שגריר ארה"ב בישראל; אלון בן דוד, הפרשן הצבאי של חדשות 10, שהרצה על ישראל בעידן הגלובלי; רמי דר, מנכ"ל הזרע סיידס; איתמר גבתון, מנכ"ל מכשירי תנועה; סיון טובי, דירקטור, I.T.S. תעשיות לייזר; צחי מלאך, מנכ"ל אשרא; אוהד כהן, מנהל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה; ליאור לחן, סמנכ"ל כלכלה ופיתוח עסקי בג'יימס ריצ'רדסון ואחרים.

חגי גולן, רמי דר, איתמר גבתון, סיון טובי, צחי מלאך, אוהד כהן וליאור לחן / צלם: שלומי יוסף
 חגי גולן, רמי דר, איתמר גבתון, סיון טובי, צחי מלאך, אוהד כהן וליאור לחן / צלם: שלומי יוסף

הזמן להתחדש

לא הרחק מהשעון ההיסטורי של יפו, הושקה בשבוע שעבר במסעדת קסיס ביפו, קולקציית שעונים של המותג השווייצרי טיסו. הגיעו בזמן: אולבייה קסנדייה, סגן נשיא טיסו העולמי שהגיע ממילאנו; דודו פולטורק, מנכ"ל קבוצת רולטיים יבואנית המותג טיסו לארץ; עתליה ועופרה שמלצר, מבעלי קבוצת שלמה סיקסט; סמדר נמרודי; אבי תמיר, מנכ"ל קבוצת הרכב קרסו מוטורס; משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר; ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי שחגג באותה הזדמנות גם יום הולדת; ניר שמול; שרי וסולי סקאל; עמי קדם; איילה מולובסדקי שהגיעה עם בתה; שוקי וליאורה בירנהק; חנה ובני פרי-זן; דוד בן משה, מנכ"ל קניון רמת-אביב; גיא ודנה בלושינסקי; רו"ח מנחם מרדן; אירית אדמוני-פרלמן, מנכ"לית אגודת ידידי בית התפוצות ובעלה רו"ח סטנלי פרלמן; צביקה הדר; היוצר מאור זגורי, ואחרים. כל אחד מהם קיבל חולצה מנדפת זיעה של טיסו ו-20% הנחה למי שביקש לרכוש שעון מהקולקצייה החדשה, שמתומחרת החל מ-1,700 שקל ועד 30 אלף שקל.

 דודו פולטורק ואולבייה קוסנדייה / צלם: רפי דלויה
  דודו פולטורק ואולבייה קוסנדייה / צלם: רפי דלויה

רוקח אמנות

UNITED COLORS OF JUDAICA, הוא שמה של תערוכה חדשה של האמן אליהו אריק בוקובזה, הבוחנת סוגיות של גזענות, פוליטיקה ומגדר ואת זיקתן לזהות יהודית בת זמננו. התערוכה נפתחה ביום ה' האחרון, בבית התפוצות בתל-אביב. בוקבוזה הוא רוקח במקצועו, שהחליט ללכת בעקבות חלומו ועשה הסבה לעולם האמנות. הגיעו לפתיחת התערוכה: ענת ושמואל פרנקל, מנכ"ל אפסילון; חנה ובני פרי-זן; חדוה שרון, מנכ"לית לייטהאוס; רו"ח אילן בירנפלד; שרית רסין, מבעלי אופטיקנה; מנחם ורותי אורן; דן תדמור, מנכ"ל בית התפוצות; אירית אדמוני-פרלמן, מנהלת אגודת ידידי בית התפוצות בישראל; וד"ר סמדר שפי, אוצרת התערוכה.

 שמואל וענת פרנקל / צלם: אביב חופי
  שמואל וענת פרנקל / צלם: אביב חופי

80 אלף שקל בקליל

בעלי מניות חברת התעשייה קליל יתבקשו בחודש הבא לאשר שידרוג של 14% בשכרו החודשי של מנכ"ל החברה, אריה (ריצ'י) ריכטמן, הצפוי לעלות מ-70 אלף שקל ל-80 אלף שקל (ברוטו). בנוסף יתבקשו בעלי המניות לאשר לו חבילת אופציות בשווי הוגן של 900 אלף שקל, כחלק מתנאי כהונתו ובהתאם למדיניות התגמול של החברה. בקליל הסבירו כי שכרו החודשי של ריכטמן "אינו כולל מנגנון הצמדה למדד ובהתאם נשחק ריאלית ממועד עדכוני לאחרונה בחודש ינואר 2009 (לפני כ-6.5 שנים) בשיעור של כ-12%. ריכטמן מכהן כמנכ"ל קליל 11 שנים. סך התגמולים ששילמה קליל לריכטמן ב-2013-2014 עמדו על כ-2.9 מיליון שקל בכל שנה. קליל, הנמצאת בשליטת צורי דבוש, עוסקת בייצור מוצרי אלומיניום (חלונות ודלתות מעוצבים) לבנייה ולתעשייה, בעיקר לשוק המקומי, וכן עוסקת בפיתוח ושיווק פרזולים ואביזרים נלווים לייצור החלונות והדלתות. וכשיש כסף בכיס, אפשר גם לפרוס חסות בהיקף של חצי מיליון שקל: קליל חתמה, זו השנה השלישית, על הסכם ספונסר משנה של קבוצת מכבי תל-אביב בכדורסל, בו השתתף גם שמעון מזרחי, יו"ר הקבוצה ובעליה.

אריה ריכטמן ושמעון מזרחי / צלם: מורג ביטן
 אריה ריכטמן ושמעון מזרחי / צלם: מורג ביטן