זיסר שכר סוללת יועצים ופתח במתקפה רבתי נגד הבנק

כתב התשובה שהגיש היום (א') מוטי זיסר לבית המשפט המחוזי בתל אביב מדגים כיצד זיסר, כך נדמה, החליט לעשות הכול כדי לשפר את תנאי הסדר החוב שלו מול בנק הפועלים ואולי גם כדי לנקום בבנק ובראשיו. ואולם, כתב התשובה הוא רק חלק ממתקפה רבתי שפתח זיסר בימים האחרונים על מנכ"ל הפועלים, ציון קינן, שהתירוץ לה הוא התנהלותו של קינן סביב פרשיית שמעון גל.

ביולי 2014 עזב גל, ראש החטיבה העסקית בבנק הפועלים, את הבנק על רקע קשר רומנטי שניהל עם עובדת הבנק. גל דיווח על כך להנהלת הבנק, והבנק העביר את הנושא לטיפול חיצוני של השופטת בדימוס דינה אפרתי, וכן דיווח על כך לבנק ישראל. בעקבות הבירור, הוחלט כי גל יסיים את תפקידו.

לאחרונה שכר זיסר את שירותי משרד הייעוץ התקשורתי של רונן צור, וכן את עו"ד יעקב בורובסקי, בכיר המשטרה לשעבר, ואת עו"ד רוני אלוני סדובניק, ופנה באמצעותם לפיקוח על הבנקים, לראש הרשות לני"ע, שמואל האוזר, ולמשטרה בדרישה לפתוח בחקירות סביב הפרשה. בין היתר, נטען בפנייה ששלח בורובסקי להאוזר כי בימים האחרונים פורסמו בערוץ 10 שתי כתבות תחקיר של העיתונאי מתן חודרוב העוסקות "במה שמצטייר כפרשת מין מבהילה בצמרת בנק הפועלים".