מגל: "עוצר במזרח י-ם"; דרוקר: "בוא נעשה להם מחנות ריכוז"

צפו בוויכוח הלוהט באולפן "הצינור" בין ח"כ מגל לעיתונאי דרוקר ■ מגל: "שלא ייצאו מהבית במזרח ירושלים" ■ דרוקר: "אתה נורמלי? בוא ניכנס לבתים של כפר ערבי שיצא ממנו מחבל ונהרוג אנשים; אתה יודע איך זה מרתיע?"

ינון מגל רביב דרוקר / צילום: מהוידאו
ינון מגל רביב דרוקר / צילום: מהוידאו

רביב דרוקר וינון מגל - ראש בראש: אתמול (ד') צייץ ח"כ ינון מגל מ"הבית היהודי" בטוויטר כי לדעתו יש להטיל עוצר מוחלט על מזרח ירושלים - ועורר את חמתו של דרוקר.

"לא סגר. עוצר. שהם לא יצאו מהבתים", צייץ ח"כ מגל. העיתונאי רביב דרוקר השיב: "אתה רציני? אתה נורמלי? אני הכרתי ינון מגל אחר".

מכאן התנהלו חילופי דברים כמעט אישיים בין השניים, שהיו בעבר קולגות בערוץ 10. בערב הם הגיעו לאולפן "צינור לילה" בערוץ 10 והשיחה ביניהם הפכה במהרה לוויכוח לוהט.

"בוא ניכנס לבתים של כפר ערבי שיצא ממנו מחבל ונהרוג אנשים; אתה יודע איך זה מרתיע?", שאל דרוקר בציניות. "בואו נעשה להם מחנות ריכוז שלא יוכלו לצאת. האמריקאים עשו את זה ליפנים במלחמת העולם השנייה. הרעיון שלך הוא רעיון נאצי. מתי זה נעשה אי פעם בעולם?".

מגל ענה: "במשוואה שלך אנחנו יוצאים הנאצים? אתה כל כך מנותק מהמציאות. תמכת בטיהור אתני של יהודים מרצועת עזה, אתה תומך בטיהור אתני של יהודים מיהודה ושומרון. למה כשאנחנו יושבים בבית זה נורמלי ואם הם ישבו בבית זה מטורף?".

צפו בוויכוח בין השניים בסרטון המצורף.