כיצד מותגים צריכים להשתמש באינסטגרם כדי לפנות לצעירים?

אינסטגרם פתחה את פלטפורמת הפרסום בישראל, וזו הזדמנות מצוינת להבין כיצד מותגים יכולים לנצל את הרשת החברתית הזו כדי לפנות לצעירים ■ הנה כמה כללים חשובים שיעזרו לכם לדבר אינסטגרמית שוטפת

צעירים מזהים חוסר אותנטיות בשנייה, ואם לא תהיו זהירים, אתם עלולים בטעות להיראות כמו המבוגר שמגיע עם כובע הפוך למסיבות כדי להיראות צעיר ומגניב. האותנטיות חשובה במיוחד כשמדובר בפוסטים ממומנים, משום שאתם בקלות יכולים ליצור הפרעה ולהיצרב בזיכרון כמותג מציק (ומעוקבים אתם יכולים לשכוח).

להלן כמה כללים בסיסיים שיעזרו לכם להשתלב בצורה אורגנית בפיד האינסטגרם של הקהל שלכם, לגרום להם לראות בכם צד שהם עוד לא ראו, ולייצר עוקבים שיבחרו להיחשף לתוכן שלכם באופן שוטף.

גלו את הזווית שלכם - לפני שאתם מתחילים להעלות תמונות, חישבו היטב - איך המותג שלכם רואה את העולם? איזה סיפור הוא בא לספר? מה הטוויסט שהוא מכניס אל הדברים רגילים שהופך אותם לבלתי רגילים? חשבון אינסטגרם מוצלח הוא כזה שכשגוללים את הפיד שלו מבינים מה אופי המותג ומה השקפתו על העולם.

זקקו תובנה אנושית ולא מוצרית - יש דרכים רבות לצלם קרואסון שוקולד, כוס קפה, נעלי ספורט. אבל - מה הרגע הכי אהוב ביציאה לריצה? אם תדעו ללכוד אותו, "תנצחו" באינסטגרם. אל תתעדו את המוצר שלכם; תעשו חשק. נצלו את הוויזואליות של הפלטפורמה וזקקו בתמונה רגע אחד שאיתו אנשים יכולים להזדהות באופן אישי. רק כך תעוררו רגש אמיתי.