שיווק דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
אור אסולין, מנכ''ל משותף במשרד הפרסום והסושיאל ארבעים ושתיים / צילום: ניב מאיו

5 מגמות בשיווק הדיגיטלי: מתקציב הטיקטוק ועד החזרה לפייסבוק

השנה החולפת המחישה למותגים את חשיבות הגמישות בעולמות הסושיאל • ב-2025 הם יידרשו להשקיע יותר בסרטוני וידאו, להעדיף יוצרי תוכן על פני משפיעניות ולחדד את עבודת ה-AI

אור אסולין 11.09.2024
קופות כרטיסים בבית הקולנוע / צילום: עינת לברון

המצב הביטחוני משפיע לרעה על בתי הקולנוע

בחודש יולי נרשמה ירידה של 24% ברכישת כרטיסים לקולנוע באונליין • לעומת זאת, נפח הפעילות של אתרי החופשות בוקינג ו–airbnb גדל • הדירוג החודשי של אתרי האונליין בישראל

גלית חתן 15.08.2024
מוישי לוינגר / צילום: שמואל ברוק

"במלחמה יצאנו בקמפיין גוועלד לגיוס חרדים למערכת הביטחון"

מוישי לוינגר, מייסד משרד הפרסום הדיגיטלי החרדי הראשון, שעובד גם עם משרד הביטחון והמשטרה, מאמין שבקהילה שלו יש ביקוש עז לאינטרנט שטרם נוצל • בראיון לגלובס, הוא מספר על הקמפיין שהוביל בזמן המלחמה לגיוס חרדים לצבא, מנתח מה מפספסים המותגים הגדולים, ומגלה איך מוכרים מותג בלי לצעוק את המוצר

גלית חתן 09.06.2024
צ'טבוט ה־AI החדש של אמזון, רופוס / צילום: צילום מסך מיוטיוב

כל המותגים רוצים קשר רגשי אישי עם הצרכן. עכשיו זה אפשרי מתמיד

השיווק הדיגיטלי יתאפיין ב-2024 בשלוש מגמות מרכזיות: היפר־פרסונליזציה הודות להעמקת המידע על הצרכנים, צ'טבוט AI שיכיר אותם יותר מהנציג האנושי ותוכניות נאמנות משוכללות

יניב סבן 26.03.2024
יוצר התוכן פיטר מיקנון. ''מוכר בלי למכור, ולכן זה מצליח'' / צילום: צילום מסך מיוטיוב

השוק הזה מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה. מה חושבים עליו בגולדמן זאקס?

שוק יוצרי התוכן מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה, ולפי גולדמן זאקס, עד 2027 הוא צפוי להכפיל את עצמו • רבים מיוצרי התוכן לא עובדים עם מותגים, וסקר חדש של ארטליסט הישראלית מגלה מה ישנה את דעתם, ועד כמה חשוב להם החופש היצירתי

גלית חתן 04.03.2024
גיל רוזן, נשיא חטיבת השיווק באמדוקס / צילום: צילום מסך מלינקדאין

התחזית: שיווק בשידור חי, קמפיינים מותאמים אישית וסיפור מותג שניסח AI

הגדלת המעורבות הרגשית של הצרכנים היא אחד האתגרים הגדולים בשיווק • בשנה הקרובה צפוי חיבור הדוק יותר בין הטכנולוגיות החדשות למאמצים האסטרטגיים, אך חשוב לא לפגוע באנושיות ובאותנטיות של המסר

שרון ישראל 17.01.2024
יוצר התוכן משה כורסיה. ''אותה שפה, רק במילואים'' / צילום: צילום מסך מטיקטוק

התחזית ל־2024: טיקטוק יהפוך לזירת מסחר, ומעסיקים יהפכו עובדים למשפיענים

מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל מתמודדים מותגים עם שאלות על התנהלות נכונה ברשתות החברתיות, עבודה עם יוצרי תוכן ובניית התקציב השיווקי • לי מלאך, בעלת סוכנות הסושיאל לימה, מציעה להם כללי עשה ואל תעשה, ומשרטטת את המגמות שיובילו בשנה הקרובה

גלית חתן 28.12.2023
הפקולטה לניהול. מי המרוויחים הגדולים מהשעמום שלנו / צילום: Shutterstock

רמות השיעמום בעלייה, ואנחנו מוצאים את הנחמה בטלפונים. מי המרוויחים הגדולים מזה?

חוויית השיעמום זוכה לתשומת-לב גוברת בשנים האחרונות • לצד הסכנות שבו הוא מציג הזדמנות כרגש שיכול להניע את הצרכנים לפעולה - ויש לכך יש השלכות על האסטרטגיה השיווקית • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

צחי טיבי 13.09.2023
אימוץ מוקדם של חידושים טכנולוגיים חשוב ל־63% מבני דור האלפא / צילום: Shutterstock

נינג'ות דיגיטליות: הצצה לתוך הראש היצירתי של בני דור האלפא

דוח חדש של סוכנות השיווק רזורפיש מגלה מהן ההעדפות של הדור הבא שיחזיק את הארנק ביד • האלפא'ז הם ערכיים אפילו יותר מבני דור ה־Z, מעדיפים את אותם מותגים כמו ההורים שלהם, נמצאים בעיקר ביוטיוב ורואים בגיימינג כלי לבניית עולמות חדשים

גלית חתן 10.08.2023
קית' לי (משמאל) ואלכסיס פרוסט ומנת הקית'דייה הוויראלית / צילום: Chipotle Mexican Grill - Inc באדיבות

"קבוצת מיקוד של מיליארד איש": כך שבויות חברות אמריקאיות בגחמות של טיקטוק

מענקיות אופנה, דרך חברות קוסמטיקה ועד לרשתות מזון - טיקטוק מכתיבה את הטרנדים עבור מותגים רבים בארה"ב וכבר הפכה ל"קבוצת מיקוד של מיליארד איש" • כך, במרדף אחר הצרכנים הצעירים, תהליכים של חודשים נדחסים לימים, וכולם חוששים למצמץ

The Wall Street Journal 01.08.2023
טל גוילי לקנר, מנכ''לית חברת Designit TLV, / צילום: רוני כנעני

המנהלת שעוזרת לגופים הגדולים במשק להתחבר ללקוחות שלהם

טל גוילי לקנר, מנכ"לית חברת המיתוג והייעוץ האסטרטגי Designit TLV, משכללת את הצעות הערך של ארגונים כמו שופרסל, yes ואל על - וגם של מתחרים כמו בנק לאומי • "אנחנו מתעסקים עם תחרות מאוד צפופה, אבל שומרים על חומות סיניות", היא מסבירה בראיון לגלובס. "הרעיון הוא להפוך מוצר או שירות קיים ליותר חכם, חד ונכון"

שירה ספיר 13.07.2023
חנות פופ אפ של SHEIN בטורינו, איטליה / צילום: Shutterstock

ענקית האופנה המקוונת SHEIN רוצה להיות אמזון

החברה שנוסדה בסין כקמעונאית זולה לאופנה מהירה, ממצבת את עצמה מחדש כמקור למוצרים מכל הסוגים • את הפעילות הזאת השיקה SHEIN במקסיקו, ברזיל וארה"ב - ובהמשך גם באירופה • במקביל, נכנסת החברה לתחרות ישירה מול ענקיות המסחר המקוון

The Wall Street Journal 12.07.2023
ליאור פוזין, מנכ''ל Auto-DS / צילום: שלומי יוסף

המערכת שמלמדת סוחרי אינטרנט מה כדאי למכור ואיך, בלי להחזיק בסחורה

חברת התוכנה AutoDS פועלת בתחום הצומח של הדרופ שיפינג, בזירות מסחר כמו איביי, שופיפיי ופייסבוק • עם מכירות של 150 מיליון דולר בשנה, לאחרונה רכשו המייסדים את המתחרים

שירה ספיר 01.06.2023
דשבורד המשפיענים של יומנז / צילום: יח''צ

עוברים לעולם של ביצועים מדידים: כך השתנה הפוקוס של ענף המשפיענים

שוק המשפיענים הגלובלי גדל בהתמדה ונאמד השנה ב־21 מיליארד דולר, אבל לא מעט מותגים מתלוננים על המחיר שלא מצדיק את עצמו • שתי שחקניות ישראליות שפועלות גם בעולם, לידרס ו־Humanz, משיקות כעת שני מהלכים שנועדו להגדיל את הוודאות ואת השקיפות בענף

גלית חתן 18.05.2023
כלי הבינה המלאכותית החדש של סיילספורס / צילום: סיילספורס

רוכבים על טרנד ה־AI: כלי חדש מחבר בין אנשי המכירות לשירות הלקוחות

חברת התוכנה סיילספורס מכניסה בימים אלה לשימוש את איינשטיין GPT - כלי בינה מלאכותית שמטרתו לסייע לחברות להגביר את האפקטיביות והפרודוקטיביות מול צרכנים • בשלב זה הכלי זמין רק באנגלית, אך בחברה מבטיחים שעד סוף השנה תושק גרסה בעברית

גלית חתן 04.05.2023
חנה רדו והיבה עסילה / צילום: באדיבות קבוצת19

סוכנות דיגיטל חדשה תוקם במזרח ירושלים

חנה רדו מקימה סוכנות שתעניק שירותי עיצוב ושיווק דיגיטלי, פיתוח אתרים, הטמעת סיילספורס והטמעת תוכנות ניהול לקוחות בערבית • לפי רדו, הסוכנות תענה על האתגר התרבותי והשפתי עמו מתמודדים עסקים שמעוניינים להתרחב ולפעול גם בחברה הערבית • אירועים ומינויים

גלית חתן 23.03.2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 239 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 15