פרשת ינון מגל וההטרדה המינית: עכשיו התגובה של הבעל

אריאל ויסמן עונה לשלל תגובות הגולשים: למה המקרה נחשף דווקא עכשיו, האם יש קשר להיותו כותב ל"גב האומה", ו"מי בכלל רוצה לגעת באשתך המכוערת?" (התשובה: "אני יודע לפחות על שניים - אני וינון מגל")

רחלי רוטנר / צילום מסך מתוך הפייסבוק
רחלי רוטנר / צילום מסך מתוך הפייסבוק

פרשת ההטרדה המינית של ינון מגל (הבית היהודי) מכה גלים ברשת ובתקשורת. כזכור, עיתונאית וואלה רחלי רוטנר כתבה בפייסבוק כיצד מגל, לשעבר עורך וואלה, הטריד אותה מינית ואמר לה בין היתר שהוא "מתחרמן מהציצי ומהתחת שלך". (לסיפור המלא)

מגל לא הכחיש את הדברים אלא התנצל. בתגובה שפרסם בפייסבוק כתב: "ישנם דברים שנאמרו בין ידידים לפני שהייתי חבר כנסת, ולא הייתי חוזר עליהם כיום, ואני מתנצל ומבקש את סליחתו של כל מי שנפגע. עם זאת, הייתי מצפה מידיד שנפגע ממני להגיד לי זאת, ולא לפנות למחוזות השיימינג ברשתות החברתיות".

בעלה של רוטנר, אריאל ויסמן, הגיב לפוסט של מגל במשפט הבא: "הייתי מצפה מחבר כנסת בבית היהודי שלא ינסה לזיין את אשתי".

ינון מגל / מתוך הפייסבוק
 ינון מגל / מתוך הפייסבוק

בפוסט נפרד בדף הפייסבוק שלו פרסם ויסמן תגובה רחבה יותר למקרה. ויסמן, אגב, עובד כתסריטאי וכותב לתוכנית "גב האומה". כזכור, לאחרונה התגלע סכסוך מתוקשר בין מגל לכוכבי התוכנית, אך ויסמן טוען שאין קשר בין הדברים:

"לכל אלה שתוהים 'למה דווקא עכשיו'? לא יודע כמה זמן אתם חושבים שלכם היה לוקח לאזור אומץ לחשוף פרשיה בה מעורב חבר כנסת חמוש ביועצים וכוח פוליטי עצום? לרחלי זה לקח בסביבות החצי שנה. חצי שנה שבה היא בחנה את הנושא מכל זווית ושאלה את עצמה שוב ושוב אם זה כדאי, אם זה שווה את הסיכון שזה יפגע לה במוניטין או בקריירה, אם זה שווה את העליהום עליה שקורה ברגעים אלה ממש ואת אינסוף התגובות שמאשימות אותה בשקרים, אפילו אחרי שינון בעצמו הודה במעשים. לבסוף היא החליטה לחשוף את הסיפור לאחר שבעקבות שמועות וגישושים היא הגיעה לנשים נוספות שהוטרדו בצורה קשה יותר על-ידי ינון, ורחלי הבינה שלא מדובר רק בבעיה שלה.

"לכל אלה ששואלים 'אתה מצפה שנחשוב שמדובר בצירוף מקרים שהסיפור הזה עולה דווקא ביום בו יש עליהום מטורף על ינון???'... באיזה יום אין עליהום מטורף על ינון?

"לכל אלה שחושדים 'האם זה קשור לסכסוך בין ינון מגל ל'גב האומה'?' - לא. אני לא ליאור שליין (הי בוס), ובאמת שלא אכפת לי מסכסוך מתוקשר כזה או אחר שרק מביא רייטינג לתוכנית שאני כותב בה ושבכל אופן אני לא מעורב בו. מי שרוצה לחשוב שיש פה אינטרסים זרים מוזמן לחשוב את זה, אבל קחו בחשבון שינון בעצמו הודה במעשים, ולכן לא ברור לי על מה הוויכוח.

"לכל אלה שמכריזים 'מי בכלל רוצה לגעת באשתך המכוערת???'... אני יודע לפחות על שניים - אני וינון מגל".