החתול של תאגיד המיחזור תמיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון - הפרסומת הזכורה ביותר ■ קמפיין מפעל הפיס, באמצעות גיתם BBDO, היה המושקע ביותר השבוע עם 1.4 מיליון דולר

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של תאגיד המיחזור תמיר, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. בפרסומת נראה החתול המזוהה עם החברה, אותו מדבב ציון ברוך, כשהוא מסביר כיצד למחזר. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.4%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, גם היא באמצעות גליקמן-שמיר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן כשהיא עושה ביטוח דרך מכשיר האינטרקום. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.5%.

קמפיין הפרסומות של מפעל הפיס, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על 1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את הפרסומת של חברת המיחזור תמיר, אשר קטפה את המקום הראשון באהדה בזכות החתול הג'ינג'י וקרם הפרווה, אשר ללא ספק הצליח לכבוש את לב הצופים.

השקעה שבועית בפרסומות

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך מעט ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 593 (לעומת 609 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-45.4 מיליון דולר (לעומת כ-40.7 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

זכורות
 זכורות