שפע ימים השלימה בשנת 2015 גיוס של כ-9 מיליון שקל

חברת חיפושי האבנים היקרות גייסה במהלך השנה האחרונה הון בשבע הנפקות פרטיות

אברהם טאוב ושמעון הייבלום / צילום: רפי קוץ
אברהם טאוב ושמעון הייבלום / צילום: רפי קוץ

 

חברת חיפושי האבנים היקרות שפע ימים דיווחה על גיוס הון בהיקף של 700 אלף שקל. הגיוס נעשה בדרך של הנפקה פרטית - הקצאת מניות רגילות של החברה בשער של 1.2 שקלים. המשקיע הוא איש עסקים פרטי, שהעדיף לא לחשוף את שמו.

בסך הכול, בסיכום שנת 2015 השלימה חברת שפע ימים שבעה גיוסי הון מאנשי עסקים פרטיים שונים, שבמסגרתם השקיעו בחברה כ-9 מיליון שקל. מדובר בכסף שנכנס לתוך החברה, והוא משמש אותה להמשך פעילות האקספלורציה.

שפע ימים רשמה השנה מספר הישגים, בהם רכישת מערכות חדשות שהגבירו את קצב החיפוש והסינון פי חמישה, פרסום תוצאות מחקר שלפיו מקטע של הקישון באורך של 4.5 ק"מ הנו אטרקטיבי ובעל פוטנציאל להתקדמות בשלבי האקספלורציה, ופרסום מחקר נוסף שגילה שקיימים בשטח תנאים גיאוכימיים הנדרשים להיווצרות יהלומים ואבנים יקרות.

שפע ימים, בראשות המנכ"ל אבי טאוב והיו"ר שמעון הייבלום, הוקמה בשנת 1999 כחברת אקספלורציה לחיפושי יהלומים, אבני חן וזהב. החברה מחזיקה בהיתרים בלעדיים (חקירה וחיפוש) שקיבלה מהמפקח על המכרות במשרד האנרגיה והמים בשטח של כ-660 אלף דונם. שטחי ההיתרים כוללים את אפיק נחל הקישון בעמק זבולון, עמק יזרעאל, הכרמל, אזור רמות מנשה ומגדל העמק.