רשת אקססורייז נמכרה מאייל פישמן לאיי.סי.סי אופנה ב-5 מ' ש'

איי.סי.סי אופנה היא חברה חדשה, אך מרבית בעליה, ובראשם יוסי גביזון, מחזיקים גם ברשתות הודיס, טופ טן, קרולינה למקה ואורבניקה

רשת אקססורייז של הזוג יעל ואייל פישמן, בנו של אליעזר פישמן, נמכרה לחברת איי.סי.סי אופנה תמורת 5 מיליון שקל - כך נודע ל"גלובס".

הקונה היא אמנם חברה חדשה, אך מרבית בעליה, ובראשם יוסי גביזון, מחזיקים גם ברשתות הודיס, טופ טן, קרולינה למקה ואורבניקה - קבוצה המפעילה היום כ-200 חנויות ודוכנים ברשתות אלה.

חברת אקססורייז העולמית נוסדה באנגליה, והיא פעילה היום עם יותר מ-1,200 חנויות ברחבי העולם. המותג הושק בישראל בינואר 2008 עם פתיחת חנות ראשונה בקניון איילון.

סניפים בקניונים מובילים

ייחודה של הרשת הוא במגוון רחב של מוצרים, באופנתיות וצבעוניות. הקולקציות ברשת מתחלפות מדי שבוע ומאפשרות תנועה חוזרת של לקוחות.

הזיכיון לרשת בארץ מוחזק בידי הזוג יעל ואייל פישמן. הרשת מונה היום 17 סניפים המשתרעים כל אחד על שטח של כ-50 מ"ר. בשנה החולפת סגרה הרשת 6 סניפים. מחזור מכירותיה השנתי עומד על 20 מיליון שקל.

לרשת יש סניפים בקניונים מובילים, כמו קניון רמת-אביב, קניון עזריאלי תל-אביב, קניון שבעת הכוכבים, פארק הקרח באילת, דיזנגוף סנטר, קניון מודיעין, קניון הזהב בראשון-לציון ועוד.

עבור קבוצת הודיס בראשות גביזון מדובר במותג המבודל מטופ טן שיתרום להרחבת פעילות הקבוצה. 

*** אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".