זאת בהשקעה של 2 מיליון שקל ■ בניגוד לשאר הסניפים מחוץ לישראל, הסניפים החדשים יופעלו באמצעות זכיינים ולא בבעלות ישירה
לקבוצת Bestseller יש מותגים רבים, בהם Vero Moda ו-Jack&Jones ■ בישראל מתוכננת רשת חנויות מולטי-ברנד למותגי הקבוצה, וההערכה היא כי קיים פוטנציאל לפתיחה של 20-30 חנויות ענק
היקף העסקה: 90 מיליון שקל ■ גבי רוטר: "שמח להודיע על חתימת העסקה(...) כתוצאה מהרכישה נוכל גם להנות מהסינרגיה בין החברות" ■ חשיפת "גלובס"
המו"מ מתנהל לפי שווי של 120 מיליון שקל לרשת האופנה המוזלת אורבניקה, וזאת 3 חודשים בלבד אחרי שקסטרו רכשה כרבע ממניות קבוצת הודיס
לאחר ההשקעה בקבוצת הודיס, מנהלת קסטרו מו"מ לרכישת נתח מרשת האופנה המוזלת, המפעילה 5 סניפים ונמצאת בבעלות דומה להודיס, וכן כוללת את הדוגמנית והפרזנטורית של הרשת בר רפאלי
העסקה כוללת את רשת אופנת הבייסיק הודי'ס, רשת האביזרים טופ טן, רשת משקפי השמש קרולינה למקה ורשת האביזרים אקססוריז
בחודש יוני האחרון נחשף ב"גלובס" כי קבוצת הודיס מנהלת מגעים להכנסת שותף, וכי מו"מ התנהל גם עם קסטרו, וזאת כ-3 שנים אחרי שמו"מ קודם בין הצדדים התפוצץ
הכוונה: להכניס שותף לרשתות הודיס, טופ טן וקרולינה למקה, אך לא לאורבניקה ■ גביזון: "היה מו"מ למכור 25% לחברה פיננסית" ■ לפי מקורות, התנהל מו"מ גם עם קסטרו
איי.סי.סי אופנה היא חברה חדשה, אך מרבית בעליה, ובראשם יוסי גביזון, מחזיקים גם ברשתות הודיס, טופ טן, קרולינה למקה ואורבניקה
יוסי גביזון מוכר כיזם והשותף העיקרי ב-HOODIES, אבל בדיקת "גלובס" חושפת כי שותפים מרכזיים הם האחים ניסים ואלי גבי ■ האחים מטבריה מחזיקים בחברה בינ"ל לייצור והפצת אביזרי אופנה לענקיות כמו זארה ומנגו
בהשראת רשת פריימארק, היזם יוסי גביזון משיק את רשת אורבניקה, שצפויה להתחרות בכל רשתות אופנת הבייסיק ■ מעריך כי בתום פתיחת הסניפים יעמוד מחזור המכירות על 600 מיליון שקל בשנה
וגם: בקבוצת הודיס בונים על הצלחת הרשתות הודיס, טופ טן וקרולינה למקה כדי להקים את הדבר הבא - Pricemark ■ ויצרני הטונה ושמן הזית מנסים להכין את הצרכנים לעליית מחיר, לא חשוב אם יש לכך הצדקה
תקבל 5% מהחברה ■ ההערכות בשוק הן כי רפאלי שילמה על חלקה בחברה בין היתר באמצעות הקמפיינים בכיכובה, אך בקרולינה למקה מכחישים זאת
זאת, לפי הערכה, על רקע דרישתה של קסטרו להפחית 10% במחיר העסקה ולרכוש מחצית מרשת אופנת הבייסיק לפי 90 מיליון שקל
קסטרו, הנמצאת במו"מ לרכישת מחצית מקבוצת Hoodies, מבקשת לשלם 90 מיליון שקל ■ Hoodies במו"מ לקבלת הזיכיון למותג האופנה NewYorker
העסקה טרם נחתמה ■ מחזור המכירות של קבוצת Hoodies עומד על 180-200 מיליון שקל בשנה והיא רושמת רווח נקי של 20-22 מיליון שקל