חלק מחנויות רשת אקססורייז יהפכו לסניפים חדשים של מותג האיפור קיקו מילנו • רון רוטר, המשנה למנכ"ל קסטרו-הודיס: "המטרה - להתמקד בפעילויות הליבה של הקבוצה ולהתנתק מפעילויות שאינן רווחיות מספיק"
איי.סי.סי אופנה היא חברה חדשה, אך מרבית בעליה, ובראשם יוסי גביזון, מחזיקים גם ברשתות הודיס, טופ טן, קרולינה למקה ואורבניקה
חתמה את 2011 עם מכירות של 40 מיליון שקל ■ תפתח בתוך חודשיים שני סניפים בקניון רוטשילד בראשון-לציון ובפארק הקרח באילת, בהשקעה של כמיליון שקל
הסניפים החדשים, באשדוד, חולון, ראשל"צ וחיפה, ייפתחו בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל
שוק האקססוריז בארץ עובר תהפוכות רבות בשל התחרות הקשה ומחירי השכירות הגבוהים בקניונים ■ בין היתר החליטה לאחרונה קסטרו לסגור את רשת אביזרי האופנה DIVA.
מקורב לרשת: "כל הפדיון ירד והרווחיות נשחקה - בזמן ששכר הדירה ושכר העבודה עולים"
תמנה בסוף התהליך 30 סניפים בישראל, והצפי אז הוא למחזור מכירות של 70 מיליון שקל בשנה ■ שואפת להגיע לרווחיות תפעולית של 10%-12% לפני מס ■ עברה מיתוג מחדש תחת השם "אקססורייז לונדון"
תמנה עד סוף השנה 20 סניפים ברחבי הארץ ■ בפתיחת הסניפים החדשים יושקעו 3.5 מיליון שקל
הסניפים החדשים ייפתחו בקניון מול הים באילת, בדיזנגוף-סנטר בת"א, בקניון חיפה ובפאוור סנטר G בכפר-סבא ■ לדברי מנכ"לית הרשת, שגיב שקד, הפדיון החודשי הממוצע בחנויות הרשת מתחילת השנה הוא 1,500 דולר למ"ר