צו פירוק למשרד הפרסום פוגל-אוגלבי; היקף החובות - כ-20 מ' ש'

מתוך סכום זה חייב המשרד כמיליון שקל חוב לעובדיו ■ עורכת הדין של העובדים: "עד היום עובדי החברה לא קיבלו אפילו את מלוא השכר לחודשים יוני-יולי"

דוד פוגל פירסומאי / צילום: תמר מצפי
דוד פוגל פירסומאי / צילום: תמר מצפי

בית המשפט נתן היום (ד') צו פירוק למשרד הפרסום פוגל-אוגילבי - כך נודע ל"גלובס". במסגרת הדיון התברר כי היקף החובות של המשרד מגיע כיום לכ-20 מיליון שקל, מתוכם כמיליון שקל חוב לעובדים.

עו"ד חיות גרינברג, המייצגת את העובדים, אמרה כי "עד היום עובדי החברה לא קיבלו אפילו את מלוא השכר לחודשים יוני-יולי, כמו גם הפרשות פנסיוניות, פיצויי פיטורים וזכויות נוספות. כעת, עם מתן צו הפירוק, אני פועלת נמרצות לטיפול בחיסרון הכיס של העובדים ותשלום חובות החברה כלפיהם".

ביולי השנה נמכרה הפעילות של משרד הפרסום לקבוצת אדלר-חומסקי, לאחר שגברה בהתמחרות על משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין-ברקי. השופט העדיף את הצעתה של הקבוצה מטעמים שונים, וזאת למרות ששמעוני הגיש הצעה כספית גבוהה יותר. בעת המכירה נודע כי פילוח החובות עומד על 14 מיליון לאדלר-חומסקי וכ-5 מיליון שקל לשמעוני-פינקלשטיין-ברקי.

היקף הפעילות של פוגל, בשנה המלאה האחרונה שבה עבד, עמד ב-2014 על 27.4 מיליון שקל. המשרד נקלע לקשיים לאחר שלא ביצע שינויים נדרשים לאורך השנים והתאמות לעולם הפרסום והשיווק המשתנה.