צפו: המצאה ישראלית הפכה ללהיט בשדות תעופה בעולם

מי מאיתנו לא חזר מחו"ל עם כסף זר בכיסים שלא נוצל עד תומו? חברה ישראלית שגייסה השבוע 10 מיליון דולר מספקת פתרון שימושי במיוחד, שהפך ללהיט בשדות תעופה רבים בעולם ■ צפו בווידאו

מכונת כסף קטן נתב"ג/ צילום: מהוידאו
מכונת כסף קטן נתב"ג/ צילום: מהוידאו

חברת הסטארט-אפ Traveleresbox הישראלית השלימה סבב גיוס A בהיקף של 10 מיליון דולר מקרן ארבור הסינגפורית. החברה פיתחה מכונות הפקדה הממוקמות בשדות תעופה ברחבי העולם, ומאפשרות לתיירים להמיר את המטבעות והשטרות שנותרו להם, ישירות לחשבונות דיגיטליים שונים - PayPal, Pre Paid Visa, iTunes, Skype ועוד. החברה למעשה פתרה את התהליך המורכב שכרוך בהמרה של כסף פיזי מקומי לדיגיטלי.

כיום, מפעילה החברה מעל 75 מכונות הפקדה בשדות תעופה בעולם בהם: קנדה, פיליפינים, איטליה, גיאורגיה, טורקיה, ובישראל, ועד כה השתמשו בהן קרוב למיליון משתמשים.

עם השלמת סיבוב זה, מסתכם גיוס ההון של החברה ב-15.5 מיליון דולר. השלמת הסבב מאפשרת ל- TravelersBoxלהרחיב משמעותית את היקף הפעילות שלה ברחבי העולם, החברה מתכננת להשיק עוד כ-300 מכונות במהלך השנה, לפתוח משרד שימוקם באסיה וינהל את הפעילות משם. ההון גם ישמש את החברה לפתח עוד את המוצר הקיים, וכן להשיק מוצר תוכנה חדש שיספק את שירות החברה גם מחנויות Duty Free. בנוסף, החברה מתכננת להכפיל את מצבת העובדים ולגייס עובדים בתחום פיתוח עסקי, שיווק, אנשי פיתוח וכו'.