פריגת - הפרסומת הכי אהובה השבוע; מזרחי-טפחות - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לגבינת "עמק" של תנובה חזרה לדירוג לאחר חודשים של היעדרות, שבמהלכם המתחרה "נעם" של טרה נכחה בו כמעט בקביעות

הפרסומת של פריגת, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע. בפרסומת נראה הפרזנטור שלום מיכאלשווילי במזנון "הגאון" מציג טעמים חדשים למיצים. שיעור האהדה לפרסומת נמוך ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.7%.

אחרי היעדרות של שבוע, חזרה השבוע הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן להיות הפרסומת הזכורה ביותר. בפרסומת נראים ארקדי דוכין ודביר בנדק שרים על מצעד עוכרי השמחות של ישראל. שיעור הזכירה גבוה ב-40% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 9.1%.

הקמפיין של הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ), הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות. סך ההשקעה בפרסומת להורדת אפליקציה להשוואת מחירים, על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, הוא 900 אלף דולר. זו השקעה קטנה משמעותית מהקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר - הקמפיין של סלקום, שבו הושקעו 1.7 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את הפרסומת לגבינת "עמק" של תנובה, שנכנסה למדד לאחר חודשים שלא הייתה בו, בעוד שמתחרתה, גבינת "נעם" של טרה, כיכבה בו כמעט בקביעות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר - 542 לעומת 549.

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים גבוה משבוע שעבר, ועומד על כ-37.9 מיליון דולר לעומת כ-43.5 מיליון דולר.

אהובות
 אהובות