רשת כפר השעשועים משיקה אתר למכירת צעצועים וכלי כתיבה

כדי להיכנס לזירה התחרותית, כפר השעשועים תציע זמן אספקה של עד 6 שעות למרבית חלקי הארץ ■ המחירים באתר יהיו זולים ב-5%-15% ממחירי החנויות

אל זירת המסחר בענף הצעצועים מצטרף שחקן חדש: רשת כפר השעשועים משיקה אתר מקוון למכירת צעצועים וכלי כתיבה. בשלב זה לא מוצעים באתר מוצרים של פליימוביל ולגו או תחפושות שצפויות להיכנס בימים הקרובים.

כפר השעשועים מצטרפת לזירה שבה פעילה טויס אר אס זה שנה וחצי, באתר מוצלח שבו מוצעים מוצרים בהוזלה בלעדית לאתר, תחפושות ומשחקי לגו למשל, ביבוא מקביל. גם רשת מורן צעצועים מפעילה אתר מכירתי, ובנוסף ישנם עוד אתרים יעודיים לממכר צעצועים, בהם האתר TOYZ.CO.IL המציע מוצרים ביבוא מקביל.

כדי להיכנס לזירה התחרותית, שכוללת גם יבוא עצמי מאתרים סיניים, מ-eBay, מאמזון ועוד, מציעה כפר השעשועים זמן אספקה של עד 6 שעות למרבית חלקי הארץ.

משך האספקה הקצר מתאפשר הודות ל-70 סניפי הרשת הפזורים מקריית שמונה ועד אילת, כאשר אספקת המוצרים שיוזמנו באתר - תתבצע דרך הסניפים הרלוונטיים.

עלות המשלוח היא 15 שקל בקנייה עד 150 שקל, וחינם בקנייה הגבוהה מ-150 שקל. עוד יתאפשר לבצע איסוף עצמי (כולל העמסה ישירות לרכב). רעיון האספקה המהירה שאוב מאמזון, המציעה שילוח תוך שעתיים באמצעות רחפן.

"מודל אספקה באותו היום נחשב המוביל כיום בעולם והוא המודל המנחה אותנו", אומר גל אלון, מנכ"ל קבוצת ריטייל 3000 שהרשת נמצאת בבעלותה, כשהוא מכוון את התחרות של האתר מול האתרים הסיניים, בין היתר באמצעות זמני האספקה הקצרים, אבל לא רק: "נציע שירות ומחיר שלא קיים באתרים הללו. המחירים באתר יהיו זולים ב-5%-15% ממחירי החנויות, ו-60% מתוכם הם מוצרים שאנחנו מייבאים לבד. כל המוצרים נושאי תו תקן, מה שלא קיים באתרים הסיניים".

- בשונה מהשחקנים האחרים בתחום, אתם לא מייבאים לגו או פליימוביל, המותגים החזקים בקרב רוכשים אונליין.

"נכון, אבל אנחנו קונים מהיבואן הרשמי, ונציע באתר שלנו מוצרים ממותגים במחירים הזולים בישראל, גם מול מחירי היבוא המקביל".

גם תחפושות כאמור טרם מוצעות למכירה, ואלה, מתחייב אלון, יתחילו ב-25 שקל לתחפושות מעונה קודמת. בנוסף יציע האתר החל מחודש אפריל מוצרי חזרה לבית-הספר.

כפר השעשועים מונה כיום 70 סניפים, אחרי סגירה של כ-30 סניפים כחלק מתהליך ייעול. הרשת נמצאת כאמור בבעלות קבוצת ריטייל 3000.