שעתיים טיסה מת"א: חופשה ב"גן עדן" בחצי מחיר מאילת

מלגונות כחולות ואוכל מצוין ועד כפרים ציוריים שמשקיפים על נוף מרהיב: קוי טיסות ישירות חדשים נפתחו בין נתב"ג ל-2 איים יוונים חמים ומיוחדים ששווה לבקר בהם

חופשה, סנטוריני / צילום: צילום מסך סנטוריני
חופשה, סנטוריני / צילום: צילום מסך סנטוריני

כפי שכבר סיפרנו לכם לא מכבר שלל יעדים חדשים מוצעים לקהל הישראלי לקראת הקיץ בטיסות ישירות ביניהן יעדים כמו מונטנגרו, האי הצרפתי קורסיקה, סנט פטרסבורג, ולנסיה שבספרד ועכשיו מצטרפים גם שני יעדים חדשים ביוון בטיסה ישירה, אחד מהם הוא סנטוריני, האי היווני שנחשב לאחד המתויירים בעולם והשני הוא קרפאטוס, אליו תוכלו להגיע החל מחודש מאי השנה.

קראפטוס למי שפחות מכיר נמצא בין רודוס לכרתים והוא במרחק של שעה וחצי טיסה מישראל. האי מציע חופשת "בטן גב" במלונות מעולים על חופים חוליים, שחלקם מוקפים בצוקים וחלקם מתמזגים עם הכפרים. בנוסף האי מציע טיולים לשמורות טבע שניתן להגיע אליהן בג'יפים ובטרקטורונים.

הטיסות לקרפטוס ייצאו מנתב"ג פעמיים בשבוע: בימים רביעי ושבת. החבילות ישווקו לשלושה לילות לסוף השבוע, ארבעה לילות באמצע השבוע או לשבוע שלם.

המחיר לחבילה לשלושה לילות במלון 4 כוכבים והעברות הוא החל מ-510 אירו לאדם בחדר זוגי. מחיר לחבילה לארבעה לילות - החל מ-540 אירו, כשמחיר לחבילה לשבוע החל מ-870 אירו. מי שמציעה את היעד החדש בטיסה ישירה היא חברת דיזנהויז BTC .

מי שתוציא את הטיסה לסנטוריני היא חברת איסתא שהודיעה כי תפעיל במהלך חודשי הקיץ: יולי, אוגוסט, טיסות ישירות לאי בימי שני ושישי. זמן הטיסה הוא כשעתיים בלבד והעלות תעמוד על 389 דולר לטיסה ו-559 דולר לחבילה של 3 לילות כולל ההעברות, על בסיס לינה וארוחת בוקר.

סנטוריני היא למעשה קבוצה קטנה ומעגלית של איים יווניים בים האגאי, חלק מארכיפלג האיים הקיקלאדיים. איי הקבוצה הם שרידיו של הר הגעש סנטוריני שנהרס בהתפרצות אדירה במהלך המאה ה-17 או ה-16 לפנה"ס. ההתפרצות הביאה אסון על התרבות המינואית שהתפתחה במקום ובכרתים. יש המשערים שהתפרצות געשית זו היא המקור לאגדת אטלנטיס.

האי סנטוריני הוא אי קטן יחסית, קל להגיע מכל ישוב לכל ישוב עם רכב או בעזרת התחבורה הציבורית, תוכלו ללון בנוף מרהיב וביום לנסוע לחוף הים בקאמארי או לחוף האדום. סנטוריני בשל יופיים של צוקיו אשר מעוטרים בכפרים שבתיהם מסוידים בלבן ולראשם כיפות כחולות נחשב לאחד היעדים היוקרתיים והמיוחדים ביותר בעולם ובמשך כל השנה מגיעים אליו תיירים מכל קצוות העולם.