זכיין קרוקס פותח רשת נעליים בשם WESHOEZ

הרשת החדשה תציע מותגי נעליים לנשים, גברים וילדים ואקססוריז ■ הרעיון הוא להציע את המוצרים במחירים הנמוכים ב-25% מרשת אלדו

נעלי קרוקס
נעלי קרוקס

חברת קולנוע חדש, זכיינית ומפעילת רשת חנויות קרוקס בישראל, מרחיבה את פעילותה. ל"גלובס" נודע כי החברה פותחת רשת נעליים בשם WESHOEZ.

בשלב ראשון תפתח החברה 4 סניפים: בישפרו סנטר בבאר-שבע, בחוצות המפרץ, בשדרות וב-G כפר-סבא. החנות בכפר-סבא תיפתח על חשבון חנות קרוקס הפועלת במקום, אך רצפת המכירה תורחב. החנויות ייפתחו בחודשיים הקרובים ויהוו פיילוט. הכוונה היא שבתום הפיילוט, שבמסגרתו יגובש תמהיל המוצרים ברשת, תיפתח רשת בפריסה ארצית.

WESHOEZ מתכוונת להציע מותגי נעליים לנשים, גברים וילדים ואקססוריז. הרשת מבקשת ליצור מיצוב של רשת אלדו, אך להתחרות ברשת ספרינג, גם היא מקבוצת אלדו. הרעיון הוא להציע את המוצרים במחירים הנמוכים ב-25% מרשת אלדו.

ברשת יימכר מגוון רחב של מותגי נעליים שחברת קולנוע חדש מייבאת כיום, אך גם מותגים נוספים. המותג הבולט של החברה מלבד קרוקס הוא בלנסטון. בנוסף, החברה היא יבואנית של נעלי Glagla, מגפי EMU, מגפי BooRoo, נעלי Rocket Dog, מותג נעלי הבד Natural World ועוד. המותג קרוקס יזכה גם הוא לבולטות ברשת החדשה.

חברת קולנוע חדש, שנוסדה ב-1983, נמצאת בבעלות עמוס הורוביץ, המשמש גם מנכ"ל החברה. הורוביץ פיתח את פעילות המותג קרוקס בארץ הן באמצעות פעילות סיטונאית והן באמצעות פעילות קמעונאית. הסניף הראשון ברשת קרוקס נפתח ב-2008, והיום יש לרשת כ-60 סניפים.

קולנוע חדש היא חברה פרטית שביצועיה הכספיים לא נחשפו. לפי דן אנד ברדסטריט, מחזור המכירות שלה הסתכם ב-2014 ב-206.7 מיליון שקל. החברה מעסיקה כ-400 עובדים, ו-95% מהמוצרים שהיא מוכרת מיובאים.

תגובת חברת קולנוע חדש לא התקבלה עד לפרסום הידיעה.