קרן פימי רוכשת 50% מחברת יוניטרוניקס תמורת 110 מיליון שקל

60 מיליון שקל מסכום ההשקעה יוזרמו לתוך יוניטרוניקס בכדי להרחיב את צמיחתה ■ המייסד והמנכ"ל חיים שני ימשיך להחזיק ב-22% ממניותיה ■ החברה פיתחה בשנים האחרונות טכנולוגיית חניה אוטומטית

ישי דוידי מנכל קרן פימי/ צילום: איל יצהר
ישי דוידי מנכל קרן פימי/ צילום: איל יצהר

עוד השקעה משמעותית של ישי דוידי: קרן פימי הודיעה היום (א') כי חתמה על הסכם לרכישת 50% מחברת יוניטרוניקס  בהשקעה של 110 מיליון שקל, ש-60 מיליון מתוכם יוזרמו לתוך החברה בכדי להרחיב את צמיחתה. ההשקעה תבוצע לפי מחיר של 16 שקל למניה, פרמיה של כ-30% על מחיר השוק.

חיים שני ימשיך להחזיק לאחר כניסתה של פימי ב-22% ממניות החברה וימשיך לכהן כמנכ"ל החברה, והצדדים חתמו על הסכם שליטה משותפת.

גילון בק, שותף בכיר בקרן פימי, ציין עם פרסום הדיווח כי "יוניטרוניקס משתלבת היטב באסטרטגית ההשקעות של פימי עם מוצרים ופתרונות ייחודיים, מכירות מוטות ייצוא, ניסיון מוכח ומנועי צמיחה. אנו משוכנעים כי בעזרת צוות ההנהלה והעובדים נצמיח את החברה לשיאים חדשים"

 

מייסד, יו"ר ומנכ"ל יוניטרוניקס, חיים שני, הוסיף: "אנו בטוחים כי יוניטרוניקס תיהנה מהניסיון הרב של פימי בהשבחת חברות ובהשאת ערך. שיתוף-הפעולה בין פימי לבין החברה יעניק לנו את המומנטום הנדרש להמשיך ולפתח את מנועי הצמיחה בתחום פתרונות החניה האוטומטיים ובתחום הבקרים המתוכנתים ולבסס את מעמדה של יוניטרוניקס כמובילה עולמית בתחומה".

יוניטרוניקס עוסקת ב-3 תחומים עיקריים: תכנון, ייצור ושיווק מוצרי אוטומציה תעשייתית ובעיקר בקרים מתוכנתים, תכנון, הקמה ותחזוקה של מערכות לוגיסטיות אוטומטיות ובעיקר מחסנים אוטומטיים ותכנון, ייצור ושיווק פתרונות חניה רובוטיים.

החברה פיתחה בשנים האחרונות טכנולוגיית חניה אוטומטית הכוללת מערך יחידות רובוטיות. המערכת מנוהלת באמצעות תוכנות ייעודיות שנועדו לאפשר אחסון אוטומטי יעיל של רכבים בחניון ושליפתם במהירות בתום החניה.