טמבור - הפרסומת הכי אהובה השבוע, קוקה-קולה בראש הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא זו של yes, שהושקעו בה 2.3 מיליון דולר - יותר מכפול מהפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר

שבוע לאחר עלייתה לאוויר מתמקמת הפרסומת של טמבור בראש דירוג הפרסומות האהובות. בפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, נראית ילדה קטנה המסבירה לצבעים כיצד לצבוע את הבית. היא רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 24.6%.

בראש הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של קוקה-קולה, באמצעות משרד הפרסום דחף. בפרסומת נראית חבורה של נערים החוטפים בקבוק-קוקה קולה מנער, ואיך הוא מקבל אותו בחזרה. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9%.

הפרסומת ל-yes היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינת השקעה במדיה. בפרסומת, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, הושקעו כ-2.3 מיליון דולר במחירי מחירון - סכום גבוה משמעותית מהפרסומת המושקעת בשבוע שעבר, זו של טמבור, שהושקעו בה כמיליון דולר. 

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה במעט ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 568 לעומת 561. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים כמעט זהה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-42.4 מיליון דולר, לעומת כ-41.6 מיליון דולר בשבוע שעבר. 

אהובות וזכורות
 אהובות וזכורות