גלי צה"ל: "בוקר טוב ישראל" מתרחבת לשעתיים

התחנה הצבאית הודיעה על ביטול תוכניתו של יאיר ניצני ששודרה בכל בוקר בשעה 6, אחרי שנה וחצי באוויר ■ במקומו יגיש אסף ליברמן תוכנית מורחבת, כשבכל בוקר יצטרף אליו לשעה הראשונה איש תקשורת לקריאה משותפת של כותרות היום

אסף ליברמן / צילום: איל יצהר
אסף ליברמן / צילום: איל יצהר

התוכנית "בוקר טוב ישראל" של גלי צה"ל מתרחבת לשעתיים, בין השעות 06:00-08:00. התחנה הצבאית הודיעה היום (א') על ביטול תוכניתו של יאיר ניצני ששודרה בכל בוקר בשעה 06:00, אחרי שנה וחצי באוויר. במקומו, החל מאמצע מאי, יגיש אסף ליברמן תוכנית מורחבת, כשבכל בוקר יצטרף אליו לשעה הראשונה איש תקשורת לקריאה משותפת של כותרות היום.

בגלי צה"ל אומרים כי הפרמוט החדש של רצועת "בוקר טוב ישראל" הוא "יוזמה ופיתוח תוכני של מנהל מחלקת האקטואליה, אבי ברזילי. מבדיקה שעשינו מצאנו כי הציבור מעוניין לשמוע בשעות הבוקר יותר תוכן אקטואלי-חדשותי, ועל כן בחרנו להרחיב את יומן הבוקר".

מפקד גלי צה"ל, ירון דקל, מסר כי "אני מוקיר ומודה לניצני על העשייה וההשקעה שלו בתוכנית ועל הדרך הנעימה בה הוא פתח את הבוקר למאזיני התוכנית, ובטוח כי דרכנו עוד יצטלבו בהמשך הדרך בתוכניות אחרות בתחנה".

יאיר ניצני מסר בתגובה כי הוא "מודה לירון דקל ומאיה להט-קרמן על האמון שנתנו בי ועל ההזדמנות להעיר את המדינה כל בוקר בשנה וחצי האחרונה. בתור חסיד של ארץ ישראל השלווה, זו הייתה תקופה מרתקת בה התוודעתי לציוץ הציפורים ולישראל אחרת - רגועה יותר, קרירה יותר ועם הרבה פחות פקקים. אני בטוח שנמשיך לשתף פעולה בתוכניות אחרות. איזה? אני צריך עוד לישון על זה".