תגלית מקימה מרכז ליזמות וחדשנות בשיתוף עם הבורסה

במרכז, שייפתח ביוני 2016, יוצגו הישגיה של ישראל ביזמות, חדשנות וטכנולוגיה במגוון תחומים כמו חקלאות, רפואה, ביטחון וסייבר, מדע, תחבורה וחלל ■ כל קבוצה תיפגש עם יזמים ישראליים שונים שישתפו את המשתתפים בסיפורם האישי

הבורסה בתל אביב / צילום: תמר מצפי
הבורסה בתל אביב / צילום: תמר מצפי

פרויקט תגלית צפוי לפתוח בתל-אביב מרכז ליזמות וחדשנות ישראלית, בשם State of Mind, בשיתוף עם הבורסה לניירות ערך. במרכז, אשר עתיד להיפתח ביוני 2016, יוצגו הישגיה של ישראל ביזמות, חדשנות וטכנולוגיה במגוון תחומים כמו חקלאות, רפואה, ביטחון וסייבר, מדע, תחבורה וחלל. בנוסף, תיפגש כל קבוצה עם יזמים ישראליים שונים, שישתפו את המשתתפים בסיפורם האישי.

לפי שעה המיזם יפעל רק בחודשי הקיץ, במהלכם יגיעו מרחבי העולם לישראל 28 אלף משתתפים בפרויקט תגלית, לסיור חינוכי חינם בן 10 ימים. המשתתפים, צעירים יהודים מרחבי העולם, עתידים לבקר במרכז במהלך חודשי הקיץ. המרכז יפעל במתכונת רב-לשונית, ותכניו יוצגו בצרפתית, אנגלית, ספרדית, רוסית וסינית.

פרויקט תגלית, הפועל זה 16 שנה, פועל להביא לשינוי משמעותי בעמדת צעירי יהדות התפוצות כלפי מדינת ישראל. בין מטרותיו בניית הכרה, חברות וקשר מתמשך עם הארץ ואנשיה.

מנכ"ל תגלית, גידי מרק אמר, כי "מאז תחילת פרויקט תגלית לפני 16 שנים, חשפנו את ישראל על עוצמותיה הרבות בפני למעלה מחצי מיליון סטודנטים יהודים מרחבי העולם. במסגרת הקמפיין מהעבר אל העתיד החליטה תגלית לחשוף את עשרות אלפי מבקריה מדי שנה למובילות העולמית של ישראל בתחומי ההיי-טק והחדשנות. אנו בטוחים שהחוויה והחשיפה תגביר את העניין בקרב הדור הצעיר, אשר בעתיד יהיה חלק משמעותי מהכלכלה העולמית ויביאו לבניית שותפויות עסקיות שיחזקו את מדינת ישראל".