בלון נפוח? קמפיין פרובוקטיבי לדיאטה של ילנה מלישבה

אילון זרמון מצטרף לשיח העיסוק במשקל, בהשקה מחודשת בהשקעה של כ-6 מיליון שקל

מלישבה בקמפיין. מציג שמנים בהומור / צילום: מתוך הקמפיין
מלישבה בקמפיין. מציג שמנים בהומור / צילום: מתוך הקמפיין

פרובוקטיביות הייתה מאז ומתמיד נשק של מותגים קטנים המנסים למקסם את ההשקעה בפרסום כדי ליצור גל של שיח תקשורתי לטוב או לרע. אחד ממשרדי הפרסום שבלטו בכך היה זרמון-גולדמן, בין היתר למותגים כמו וואלה ואופנת פוקס. זרמון-גולדמן כמשרד כבר לא קיים, אך נראה כי הפרסומאי אילון זרמון, מבעלי המשרד בעבר ובעלי זרמון DDB כיום, לא זנח את הטקטיקות האלה.

זרמון DDB קיבל לאחרונה את תקציב הפרסום של דיאטת ילנה מלישבה, פרופסורית הנחשבת לגורו תזונה בינלאומית. הדיאטה הושקה בישראל לפני כחצי שנה, אז יצר את הקמפיין משרד הפרסום ענבר-מרחב G.

עתה פרופ' מלישבה משיקה מחדש את המותג בארץ בהשקעה של כ-6 מיליון שקל - אך הפעם הקו היחצני שונה מהקו הפרסומי של ג. יפית. ברוח "הזרמונית" הופק סרטון שאמור להציג בהומור אנשים שמנים מאוד שהשילו ממשקלם עשרות קילוגרמים הודות לנפלאות הדיאטה. יש להניח כי מי שיצר אותו כיוון ליצירת רעש תקשורתי, בהמשך לעיסוק במשקלה של קרין גורן ברשתות החברתיות.

על רקע הסיסמה "אכלתי רזיתי - ספסיבה ילנה" נראית מלישבה צועדת על שטיחים אדומים, כשמסביבה כל העת קריקטורות של בובות שמנות שמועפות באוויר, ותחתן מופיע האדם האמיתי לאחר שהשיל את משקלו.

מלישבה, המפעילה את שיטת ההרזיה הקרויה על שמה, נחשבת לאחת הנשים המשפיעות ביותר ברוסיה. שיטת הדיאטה שלה משווקת בעשר מדינות באירופה, ארה"ב וישראל. מעמדה כגורו התגבש בין היתר בזכות תוכנית טלוויזיה יומית שהיא מככבת בה מזה כ-18 שנה, המשודרת למיליוני צופים בעולם בארה"ב, קנדה, גרמניה, רוסיה וישראל.