סיור בבתים היקרים ביותר שעומדים למכירה בישראל

מווילת ענק מרהיבה על הים, ועד בית פרטי המשתרע על פני 1500 מ"ר בלב "קילומטר הזהב" בת"א: הצצה מבפנים לכמה מדירות ובתי היוקרה של האלפיון העליון שעומדים היום למכירה בישראל

הרברט סמואל 48, בית המגורים היקר ביותר בישראל / צילום: וידאו
הרברט סמואל 48, בית המגורים היקר ביותר בישראל / צילום: וידאו

היקר מבינהם הוא בנין מגורים ייחודי שממוקם ברחוב הרברט סמואל 48, בלב "קילומטר הזהב" של תל-אביב, שנחשבת לחלקת הקרקע היקרה ביותר בישראל. הנכס שהוא למעשה דירת ענק בת 1,500 מ"ר שמוצעת למכירה במחיר חסר תקדים של 150 מיליון שקלים.

מדובר בבניין בגובה 10 קומות, שהוסב ל-Town House בן ארבע יחידות דיור עם תקרות בגובה 5.5 מטרים וקירות זכוכית בשטח 35 מ"ר. הבניין כולל כ-400 מ"ר מרפסות, 300 מ"ר שטח מסחרי, לובי בגובה 7 מטרים, עמדת קונסיירז', חדר צוות, ספא, חדר כושר וחניה פרטית מאובטחת המונה 7 עד 10 מקומות חנייה.

הבניין מוצע למכירה כיחידה אחת שלמה או לחילופין ניתן לחלקו לארבע יחידות מגורים נפרדות: שלוש יחידות דופלקס ויחידה נוספת בת שלוש קומות עם בריכת שחייה גדולה על הגג. הבניין כולו משווק כאמור במחיר של 150 מיליון שקלים כאשר היחידות הנפרדות משווקות בטווח מחירים של בין 30 מיליון שקל ליחידת דיור רגילה ועד כ-70 מיליון שקלים לטריפלקס בקומה העליונה.

צפו בוידאו להצצה לנכסים נוספים שמוצעים היום למכירה.