ש"ס דורשת שיו"ר חדשות 10 רמי סדן יעבור בדיקת פוליגרף

מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, ומנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, הודיעו כי הם מוכנים לעבור את הבדיקה ■ יוכפז בטוויטר: "סדן אמר לחברי דירקטוריון החדשות ולי: 'אני שונא את ש"ס ודרעי'" ■ סדן מכחיש

אריה דרעי, רמי סדן / צילום: תמר מצפי, צילום מסך
אריה דרעי, רמי סדן / צילום: תמר מצפי, צילום מסך

אנשי תנועת ש"ס דורשים כי יו"ר דירקטוריון חדשות 10, רמי סדן, יעבור בדיקת פוליגרף, על-מנת להוכיח האם באמת אמר כי הוא שונא את מצביעי המפלגה ואת מנהיגה אריה דרעי, אותו לכאורה כינה "גנב".

סדן הכחיש כי אמר את הדברים, למרות שהערב (ג') צייץ בטוויטר מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, כי הוא עצמו שמע את סדן אומר את הדברים. "אחרי סערה שנמשכת שעות, ראוי שהדברים ייאמרו באופן ברור: רמי סדן אמר לחברי דירקטוריון החדשות ולי: 'אני שונא את ש"ס ודרעי בדיוק כמותכם באליטה'", כתב יוכפז.

ל"גלובס" נודע כי בתנועת ש"ס החליטו כי אין הם סומכים על בדיקת הרשות השנייה בנושא, והם דורשים מהנוכחים בדירקטוריון לעבור בדיקה במכונת אמת.  

מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, ומנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, הודיעו כי הם מוכנים לעבור את הבדיקה. בש"ס אומרים כי הם ביקשו שסדן יעבור גם הוא בדיקת פוליגרף או יגיש תצהיר, והוא לא נענה לבקשה.

בתוך כך, הרשות השנייה דרשה מכל נציגי הציבור בדירקטוריון חדשות 10 להעביר את ההתייחסות שלהם להתרחשות בישיבה שבה נאמרו לכאורה הדברים.

בראיון לגלי צה"ל מוקדם יותר היום אמר סדן כי הוא בוחן הגשת תביעת דיבה על רקע הפרסומים בהם צוטט לכאורה.