עדמית תעשיות של משפחת מנור מכרה מגרש בפ"ת ב-65 מ' ש'

את המגרש בקריית מטלון רכשה חברת הכיכר הלבנה שבבעלות משפחת ברונר, שמתכננת להקים עליו מרכז מסחרי שיכלול עסקים כשרים

חברת עדמית תעשיות שבשליטת משפחת מנור, בעלי יבואנית הרכב לובינסקי, מכרה מגרש בפתח-תקווה ב-65 מיליון שקל. את המגרש הממוקם באזור התעשייה קריית מטלון רכשה חברת "הכיכר הלבנה" שבבעלות יזמים חרדים, ביניהם משפחת ברונר. על המגרש מתכננת החברה להקים מרכז מסחרי המושכר לעסקים כשרים בדגש על תחום הקולינריה. מדובר במגרש בן 10 דונם הממוקם בפינת הרחובות שחם, רבין ותוצרת הארץ, אשר מזוהה יותר מכל עם הסככה הנטושה שעומדת על שטחו מזה שנים.

על המגרש תקים החברה מרכז מסחרי בשם "שופ טיים" שיכלול 4500 מ"ר שטחי מסחר, שתי קומות משרדים בשטח של כ-1000 מ"ר כל אחת וכ-1000 מקומות חנייה. המרכז יכלול 26 חנויות בגדלים של 50-580 מ"ר. בחברה מעריכים כי סך ההשקעה בפרויקט מוערך ב-114 מיליון שקל וכי בנייתו תסתיים בעוד שנתיים. את הפרויקט משווקת חברת "רושו הנדסה ויזמות", בבעלות צביקה רושו לשעבר מנכ"ל צים אחזקות, במחירים משוערים של 160 שקל למ"ר נוסף לדמי ניהול ברמת מעטפת. 

חברת "הכיכר הלבנה" היא גם היזמית של מגה, הפרויקט אשר צפוי להיבנות על חורבות מפעל אסם הישן, הממוקם בסמוך. על מגרש זה, אישרה הוועדה המחוזית הקמת פרויקט בן 4 מגדלים, בני 40 קומות, שלושה מהם ישמשו למשרדים והיי טק, והמגדל הרביעי ישמש למלון, שצפוי לשרת גם אנשי עסקים שמגיעים לפגישות בחברות היי טק באזור, וגם את אורחי מטופלי בית החולים בילנסון הסמוך.