יוחנן לוקר יקבל עד 5.6 מיליון שקל לשנה כיו"ר כיל

עלות העסקתו של לוקר כיו"ר חברת הדשנים כוללת שכר בסיס שנתי של 1.9 מיליון שקל, בונוס דומה ותגמול הוני

בעלי מניות יצרנית הדשנים כיל   יתבקשו בחודש הבא לאשר את התגמולים השנתיים שהחברה מעוניינת לשלם ליו"ר הנכנס שלה, יוחנן לוקר, בהיקף צפוי של עד 5.6 מיליון שקל בשנה.

מזימון האסיפה שפרסמה אמש (א') כיל עולה כי החברה מבקשת לאשר ללוקר שכר בסיס שנתי של 1.9 מיליון שקל (כ-500 אלף דולר) ובונוס בהתאם לתוכנית הבונוסים השנתית שלה המבוסס על ביצועי החברה, גם הוא בהיקף שנתי של 1.9 מיליון שקל, במקרה בו הושגו כל היעדים שהוגדרו.

כמו כן, בכיל, הנמצאת בשליטת החברה לישראל של עידן עופר, מעוניינים להעניק ללוקר תגמול הוני של אופציות ומניות חסומות בסכום מקסימלי של 1.9 מיליון שקל בשנה.

עוד מציינים בכיל כי בנוסף לרכב ולתנאים סוציאליים, לוקר צפוי ליהנות מתגמולים מפנקים מעניינים נוספים, ובהם מתנות לחגים ומימון לימודים.

באפריל האחרון אישר דירקטוריון כיל את מינויו של לוקר לתפקיד יו"ר החברה, והוא צפוי להיכנס לתפקיד בחודש ספטמבר.

לוקר (57), כיהן בעבר כראש מטה חיל האוויר וכמ"מ מפקד חיל האוויר, ובין 2010-2012 שימש כמזכיר הצבאי של ראש הממשלה.

בנוסף יתבקשו בעלי המניות של כיל לאשר באסיפה את התגמול ההוני שהחברה מבקשת להעניק למנכ"ל סטפן בורגס עבור שנת 2016, העשוי להגיע לסכום של 7.6 מיליון שקל, המשקף סכום כפול של שכר הבסיס שלו בכיל.

ברקע לאישור התגמולים הצפוי, בשבועות האחרונים הוגשו שתי בקשות לתביעות נגזרות בגין מענקים ששילמה כיל לבכיריה בשנים האחרונות, אשר לטענת התובעים אושרו באופן פסול ובלתי חוקי.