יוקרה אמיתית: ספינת הדגל החדשה של וולבו נוחתת בארץ

מכונית המנהלים החדשה והיוקרתית של וולבו נוחתת בישראל: צפו ברכב המפואר שמיועד להתחרות ראש בראש מול דגמי היוקרה הגרמנים, וכולל שלל טכנולוגיות חדשות לצד עיצוב ואיכות חומרים גבוהה במיוחד

וולוו החמיצה בשנים האחרונות את הגאות בפלח מכוניות המנהלים פאר הישראלי, אולם בקרוב מאוד הולך המצב להשתנות. החודש נחתו בישראל לצורך תקינה דגמי ה-S90 הראשונים של החברה השוודית, שאמורים להציב אותה בתחרות מול מרצדס אי קלאס, ב.מ.וו סדרה חמש, אאודי A6 ועוד.

מנתונים ראשוניים עולה שהיבואנית בארץ ביצעה תקינה לכל מערך הגרסאות של המכונית החדשה. בראשה עומדת גרסת ה-T6 עם מנוע שני ליטר טורבו שמייצר 320 כוחות סוס, שתוצע יחד עם הנעה כפולה ותתומחר ככל הנראה בטריטוריה של מרצדס אי ארבע מאות ומטה. מתחתיה תוצע ה-T5, שתהיה ככל הנראה הפופולארית בשוק הישראלי, עם אותו מנוע בהספק של 254 כוחות סוס, ללא הנעה כפולה.

וולוו ביצעה תקינה אפילו לגרסאות הדיזל, והדבר עשוי להצביע על מחשבות חזרה לשוק המוניות, שבו הייתה לוולוו נוכחות בעבר. כל הדגמים יגיעו עם רמת אבזור גבוהה ביחס למקובל, שכוללת בין השאר מסך מולטימדיה גדול, וככל הנראה גם כמה מערכות נהיגה סמי אוטונומיות.