אקרו נדלן מימשה אופציה לרכישת קרקע בת"א ב-151 מ' ש'

הקרקע מיועדת להקמת מגדל משרדים ומסחר שנרכשה כעת על ידי קבוצת הרכישה תמורת 151 מיליון שקל (לא כולל מע"מ)

למרות התקופה הלא-פשוטה שעוברת על תחום קבוצות הרכישה למגורים, נראה שבתחום המסחר והתעסוקה העסקאות ממשיכות להיסגר. ל"גלובס" נודע כי קבוצת רכישה שארגנה חברת אקרו נדל"ן, שבבעלות צחי ארבוב, אילן קפון וזיו יעקובי, מימשה בימים אלה אופציה לרכישת קרקע במתחם יצחק שדה בתל אביב. הקרקע מיועדת להקמת מגדל משרדים ומסחר שנרכשה כעת על ידי קבוצת הרכישה תמורת 151 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).

את המגרש מכרה חברת "שבת משה" ולדברי מארגני הקבוצה, מימוש הקרקע התבצע לאחר שיווק מלוא שטחי המשרדים לחברי קבוצת הרכישה, ואילו שטחי המסחר נותרו בידי אקרו נדל"ן. את האופציה רכשה אקרו נדל"ן לפני כחצי שנה בעבור כ-5% משווי הקרקע, סכום שנכלל כעת ברכישת הקרקע. על פי התוכנית, על המגרש יוקם מגדל בגובה 31 קומות בשטח כולל של 37 אלף מ"ר (כ-1,160 מ"ר ברוטו לקומה), ובקומות הראשונות מתוכננים שטחים מסחריים בהיקף של כ-4,000 מ"ר. בנוסף, כולל הפרויקט גם חניון תת קרקעי הכולל 400 מקומות חניה.

נזכיר כי לאחרונה נחשף ב"גלובס" כי קרן פימי הצטרפה לקבוצת הרכישה ורכשה זכויות לשתי הקומות העליונות במגדל בעבור כ-34 מיליון שקל. על פי נתוני אקרו נדל"ן, היקף ההשקעה בפרויקט יעמוד על כ-440 מיליון שקל. מחירי שטחי המשרדים נעים בין 9,900 שקל למ"ר בקומות הנמוכות ועד ל-15,000 שקל למ"ר בגבוהות. הקבלן המבצע היא חברת אשטרום, ובאקרו נדל"ן מעריכים נכון להיום שבניית המגדל תסתיים בעוד כ-34 חודשים.

"התב"ע במקום מאושרת ואין בעיה משפטית או אחרת לצאת לבנייה. עבודות החפירה במגרש כבר החלו", אומר אילן קפון, מבעלי אקרו נדל"ן. על התכנון מופקד משרד האדריכלים יסקי מור סיוון ועל אדריכלות הפנים מופקד האדריכל פיצו קדם. את אקרו ייצגו בעסקה עו"ד אמיר חן ועו"ד עמרי שילה ממשרד פישר בכר חן.