צפו: מוצר ישראלי חדש הופך כל זוג אופניים רגילים לחכמים

סטארט-אפ ישראלי חדש בשם Beakor חשף לאחרונה מוצר חדש שניתן להתקנה על גבי אופניים רגילים או חשמליים, וכולל בין השאר מערכת תאורה, צילום וידאו באיכות HD, קישוריות ואינטגרציה עם רשתות חברתיות

סטארט-אפ ישראלי-צרפתי חדש בשם בשם Beakor שם לו ליעד להגביר את רמת הבטיחות של רוכבי האופניים. מדובר במערכת המותקנת על גבי אופניים רגילים או חשמליים שכוללת מערכת תאורה, צילום וידאו באיכות HD, קישוריות ואינטגרציה עם רשתות חברתיות. ואיך זה מגביר את הבטיחות אתם שואלים?

אז לדוגמא, ניתן לצלם באמצעות המערכת בזמן אמת את המתרחש מאחור באמצעות הסמארטפון, מה שמאפשר לרוכב להיות כל הזמן עם העיניים קדימה ולא להביט לצדדים או לאחור, וניתן לשלוח התראה אוטומטית במידה שהרוכב היה מעורב בתאונה ביחד עם מיקום GPS.

אופציה נוספת היא תאורת בלימה אוטומטית המאפשרת לרוכב להודיע לכלי רכב מאחור כי הוא מאיט. ידוע שצמתים הם נקודות התורפה של רוכבי האופניים, בעיקר בלילה - המערכת כוללת מקרן לייזר אשר מקרין על הקרקע סימון של אופניים בירוק, כדי שנהגים לא יפספסו את חובשי הקסד, גם אם מדובר בשטח מת. בנוסף, ניתן לאותת לנהגים מאחור לאן בדיוק האופניים עומדים לפנות באמצעות הצגה של חץ על הקרקע.

נכון לעכשיו, ניתן לרכוש את המערכת בהזמנה מוקדמת דרך האתר הרשמי, כאשר ב-1 בספטמבר תעלה החברה בקמפיין קיקסטארטר, שם תציע את החבילה ה"מושלמת" של Beakor ב-949 ש״ח. מי שיזמין אותה יקבל את המוצר בפברואר 2017.