רון קופמן השתלח במירי רגב - והושעה מרדיו 103FM עד יום א'

קופמן כינה בשידור את שרת התרבות "בורה", "טיפשה" ו"בהמה" ■ רדיו 103FM: "שדרני התחנה מחויבים להשתמש בלשון נקייה"

רון קופמן / צילום: איל יצהר
רון קופמן / צילום: איל יצהר

שדר הספורט רון קופמן הושעה היום (ב') מתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה 103FM בעקבות דברים חריפים שאמר אמש על שרת התרבות והספורט מירי רגב. קופמן כינה את השרה, בין היתר, "בורה", "טיפשה" ו"בהמה".

ההקלטה של תוכנית הספורט היומית ברדיו 103FM, בהגשת מאיר אינשטיין, עולה מדי יום לאתר האינטרנט של התחנה, וכעת הסירו בתחנה מההקלטה שעלתה לאתר את החלקים שבהם קופמן השתלח בשרה.

קופמן יושעה עד לתחילת השבוע הבא, וביום ראשון ישוב לשדר.

מרדיו 103FM נמסר כי "שדרני התחנה מחויבים להשתמש בלשון נקייה ולהימנע כליל ממילים וביטויים שיש בהם משום עלבון אישי והסתה כלפי אדם, קבוצה באוכלוסייה או גוף כלשהו".

התגובה, צריך לציין, היא מעט מיתממת, לאור העובדה שכל מי שמאזין לתוכנית יודע שקופמן וחלק מהמשתתפים האחרים בה נוהגים להשתלח לא אחת בדמויות מעולם הספורט, וגם זה בזה, באמצעות עלבונות אישיים - והדוגמאות לכך רבות.

עוד נמסר מהתחנה כי העקרונות הללו "תקפים גם בעת מתיחת ביקורת, נוקבת ככל שתהיה, ואינם שוללים כהוא זה את חופש הביטוי הנהוג בתחנה. השדרן רון קופמן חרג מנהלים אלה, ועל כן הושעה כבר אתמול משידורי התחנה". קופמן עצמו סירב להתייחס לדברים.

בשבוע שעבר התראיין קופמן ל"גלובס" ואמר בהתייחס לתוכנית: "מאיר (אינשטיין) צריך להדליק איזה מדורה, להביא איזה גופה, אולי איזה מאמן יפוטר. זאת התוכנית, אתה מבין מה אנחנו עושים? התוכנית חיה על מי יפוטר. תמיד תזכור - זאת תוכנית על כלום".