מנכ"לית מטרנה: "לא הייתה שום בעיה בקטריאלית במוצרים"

אפרת גילת פירסמה הודעת הרגעה, לאחר בהלה של אמהות שחששו לתת לילדיהן את המוצר שבו הייתה תקלה בייצור ■ "הייתה בעיה מכאנית של אחת המכונות. ברור מעל לכל ספק כי אין ולא הייתה שום בעיה שיכולה לגרום להרגשה לא טובה, שלשולים ובחילות"

מטרנה אקסטרה קר, מתוך הכל כלול/ צילום: ערוץ10
מטרנה אקסטרה קר, מתוך הכל כלול/ צילום: ערוץ10

לאחר הפרסום על תקלה מכאנית שגרמה לחוסרים בתחליפי החלב מטרנה, אמהות לילדים הביעו היום (ב') דאגה אם אכן מדובר בתקלה מכאנית בלבד שתוקנה, או שמא מדובר בתחילתה של פרשה דומה לאלה שראינו בתקופה האחרונה - גל הריקולים, פרשת הסלמונלה ביוניליוור וב"טחינת הנסיך" ועוד.

אמהות לילדים כתבו היום בפייסבוק כי הן חוששות לתת לילדיהן את סדרת מטרנה אקסטרא קר שלב 2, לאחר שהיום כאמור פורסם כי פגם שהתגלה בייצור הסדרה לפני כ-4 חודשים גרם לחוסר של המוצר ברשתות השיווק, וכי החברה לא דיווחה על כך למשרד הבריאות.

אז בעקבות "בהלת מטרנה", כפי שכתבה אחת האמהות בפייסבוק, ובעקבות גל של תגובות, שאלות ואף תלונות בעמוד הפייסבוק של מטרנה מצד אמהות, מנכ"לית מטרנה אפרת גילת פירסמה היום הודעת הרגעה בזו הלשון: 

"הורים יקרים, מאחר שרבות מכן פונות אלינו, אני מבקשת להבהיר כי העיכוב בייצור נבע מבעיה מכאנית של אחת המכונות בקו הייצור. ברור מעל לכל ספק כי אין ולא הייתה שום בעיה בקטריאלית שיכולה לגרום להרגשה לא טובה, שלשולים ובחילות. כל המוצרים שיוצאים ממטרנה עוברים את כל הבדיקות הכי קפדניות הנדרשות במזון לתינוקות, והם בטוחים לשימוש", לדבריה.