מייסד וירג'ין ריצ'רד ברנסון שרד תאונת אופניים באיי הבתולה

המיליארד הבריטי, שהתאמן לקראת אירוע צדקה של וירג'ין, כתב בבלוג באתר החברה: "חיי חלפו לנגד עיניי; באמת חשבתי שאני הולך למות"

ריצ'רד ברנסון והחללית החדשה / צילום: רויטרס
ריצ'רד ברנסון והחללית החדשה / צילום: רויטרס

מייסד וירג'ין גרופ, המיליארדר ריצ'רד ברנסון, מחלים מתאונת אופניים רצינית שאירעה מוקדם יותר השבוע, באי הקאריבי וירג'ין גורדה.

בפוסט שפרסם בבלוג באתר של וירג'ין, תחת הכותרת "חיי חלפו מול עיניי", מתאר ברנסון את ההתרסקות, שאירעה בעת שהתאמן לאירוע הצדקה Virgin Strive Challenge שעורכת החברה שלו.

ברנסון סובל מסדק בעצם הלחי ומכמה רצועות קרועות וכן מחתכים בברך ובכתף. לפי התיאור שלו, הוא התנגש בפס האטה בחלק כביש המצוי בירידה, והדבר גרם לו לשמוט את הכידון וליפול ישר על הפנים. אופניו הועפו לתחתית צוק.

"באמת חשבתי שאני הולך למות. עפתי עם הראש קדימה לכיוון כביש הבטון, אבל למזלי הכתף והלחי שלי ספגו את המהלומה, וחבשתי קסדה שהצילה את חיי. האופניים שלי עפו מראש הצוק ונעלמו. הצלחנו למצוא אותם בינתיים, הרוסים לגמרי. הלחי שלי נפגעה קשות ויש לי חתכים עמוקים בברך, בסנטר, בכתף ובגוף".

הראשון שנתקל בו אחרי התאונה היה עוזרו, וברנסון אמר לו: "אני חי! לפחות עדיין יש לך עבודה".

ברנסון שומר על מורל גבוה. "הגישה שלי הייתה תמיד, אם אתה נופל ישר על הפנים, לפחות אתה נע קדימה. כל מה שאתה צריך לעשות זה להתרומם שוב ולנסות פעם נוספת. לפחות אני מקיים את מה שאני מטיף לו, אם כי באופן קצת מדי מילולי", כתב ברנסון.

במהלך השנים צבר המיליארדר הבריטי מוניטין כהרפתקן ומחפש ריגושים, ובין היתר ניסה פעמיים להקיף את העולם בכדור פורח.