רדיו ת"א: ממשיכים עם שרון טייכר וערן זרחוביץ' לעוד 3 שנים

החוזה עם השניים הוארך עד 2019 ■ מנכ"ל התחנה, אבי משולם: "טייכר וזרחוביץ' ורדיו ת"א זה לא דייט - זו חתונה"

שרון טייכר וערן זרחוביץ' ימשיכו להגיש את תוכניתם ברדיו תל-אביב 102FM גם ב-3 השנים הבאות. היום (ב') הודיעה התחנה כי החוזה עם השניים הוארך עד 2019, בתום "דיאלוג קצר ויעיל" עם הסוכנות המייצגת את שני הבדרנים. לא נמסרו פרטים נוספים על החוזה. 

תוכנית ההומור "טייכר וזרחוביץ'" משודרת ברדיו תל-אביב בשנה האחרונה בין הימים ראשון לחמישי, והחל מאוגוסט האחרון הוארכה לשעתיים יומיות, בין 16:00 ל-18:00.

בעבר כבר שידרו השניים תוכנית יומית ברדיו, אך ב-2009 החליט המנכ"ל הקודם של התחנה, שמעון אלקבץ, לוותר על שירותיהם. בהמשך הגישו השניים תוכנית בגלי צה"ל, ולפני כשנה, ביולי 2015, הוחזרו לרדיו על-ידי המנכ"ל הנוכחי, אבי משולם.

על-פי נתוני התחנה, התוכנית מתבלטת בכך שהיא זוכה להאזנות רבות בפלטפורמות דיגיטליות - ברשתות החברתיות ובאינטרנט - מעבר לקהל שמאזין לה בשעות בהן היא משודרת ברדיו.

זרחוביץ' נמנה בשנים האחרונות עם צוות השחקנים הקבוע של "ארץ נהדרת", וכמו כן הוא נטל חלק כשחקן וכתסריטאי בסדרה הקומית "הפרלמנט" (שתי התוכניות משודרות על-ידי זכיינית ערוץ 2 קשת). טייכר שימש ככותב וכתסריטאי של תוכניות קומיות רבות בטלוויזיה ונמנה כיום עם צוות הכותבים של "ארץ נהדרת". 

משולם מסר היום: "תגובות המאזינים, שביעות-הרצון של נותני החסות ובעיקר המספרים שהתוכנית מביאה בהאזנות חוזרות בדיגיטל, לא השאירו מקום לספק: טייכר וזרחוביץ' ורדיו תל-אביב זה לא דייט - זו חתונה".