תקציב הפרסום של בנק ירושלים, בהיקף של 8 מיליון שקל, יצא למכרז - כך נודע ל"גלובס". על התקציב מתמודדים משרדי הפרסום מנץ' ופרסום אברהם. פנייה נעשתה גם למשרד הפרסום no no no yes של הפרסומאי גדעון עמיחי, אך הוא בחר לא להשתתף בהתמודדות.
נראה כי בבנק ירושלים לא מתעתדים לשנות את ההתנהלות האסטרטגית שלהם, המציבה בחוד החנית של המלחמה התקשורתית את נושא ההלוואות הישירות ללקוחות כל הבנקים. מאחר שמדובר בבנק קטן יחסית, הקו שלו שונה מהותית מהפרסום של בנקים גדולים, והוא אינו מנסה לשכנע לקוחות לעבור אליו מבנק אחר אלא להיות קו אשראי נוסף ללקוחות שאינם שלו.
בנק ירושלים לא נחשב למפרסם גדול, אך מעת לעת עולה קמפיין שלו גם לטלוויזיה. כך, אחד הקמפיינים המושקעים שלו היה ב-2014, אז העלה הבנק קמפיין הומוריסטי תחת הסיסמה "תתרגלו לקבל יותר". בקמפיין נראה שיפוצניק העוזב את השיפוץ, אחרי שבנה רק חצי קיר כי הבנק לא אישר הלוואה מלאה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.