הלל פרידמן מצטרף כשותף וכמנהל פיתוח עסקי וקשרי לקוחות בבולטון פוטנציאל

עד לאחרונה עבד פרידמן במחלקת השיווק והפרסום של עיתון "המודיע", שם היה שותף בכיר להקמת מערך השיווק של העיתון במשך יותר מ-17 שנים

משרד הפרסום בולטון פוטנציאל מתחדש בימים אלה בשחקן חיזוק, כאשר איש השיווק והפרסום הוותיק הלל פרידמן מצטרף לצוות הניהול הבכיר של המשרד כשותף וכמנהל פיתוח עסקי וקשרי לקוחות.

עד לאחרונה עבד פרידמן במחלקת השיווק והפרסום של עיתון "המודיע", שם היה שותף בכיר להקמת מערך השיווק של העיתון במשך יותר מ-17 שנים. במסגרת תפקידו רכש ניסיון רב בעבודה מול החברות הגדולות במשק ומול משרדי הפרסום והביא רבים מהם להשקיע, לראשונה, בפרסום ייעודי למגזר החרדי ולממש את הפוטנציאל העסקי הטמון בו.

יו"ר פרסום בולטון פוטנציאל, אברהם בריסק, מסר: "אנו מכירים ומוקירים את פועלו של הלל משנותיו הרבות בעיתון 'המודיע' ובטוחים כי ניסיונו הרב ונועם הליכותיו יתרמו למשרד וללקוחותיו. אני רואה בו שותף טבעי לפעילות המשרד והמשך פיתוחו בעתיד ב"ה".

מנכ"ל משרד הפרסום בולטון פוטנציאל, שי חגואל, מסר: "הכרתי את הלל פרידמן מעבודתו בעיתון 'המודיע', ואני שמח ומברך על הצטרפותו לצוות הניהול הבכיר של המשרד. אני סמוך ובטוח כי כישוריו וניסיונו הרב יתרמו להמשך פיתוחו ושגשוגו של בולטון פוטנציאל".