מי שבוחן את תגובת התקשורת החרדית להתאבדותו של חיים ולדר, מפספס את הסיפור הרחב של היחסים בין הציבור החרדי לכלי התקשורת שהוא צורך • הציבור רוצה תקשורת שלא מחפה יותר על עברייני מין, גם אם הם חזקים ומקושרים
במערכת הבריאות מביעים זעזוע מהתחקיר על לשכת שר הבריאות ■ "אני בשוק מהמעטפות. זה בלתי נתפס", אמר גורם שנכח בדיון ועדת הבריאות היום
העיתון האולטרה-חרדי מנסה להפגין את עוצמתו הכלכלית והפוליטית ועורך לראשונה כנס "כלכלה ועסקים" המיועד למגזר החרדי ■ בשל הקו השמרני של העיתון נושאים טכנולוגיים רבים יישארו מחוץ לשיח, והאירוע פתוח לגברים בלבד
עד לאחרונה עבד פרידמן במחלקת השיווק והפרסום של עיתון "המודיע", שם היה שותף בכיר להקמת מערך השיווק של העיתון במשך יותר מ-17 שנים
סקר TGI במגזר החרדי קבע כי רדיו "קול חי" מוביל עם 31.5% האזנה ■ "יתד נאמן" רשם חשיפה של 24.1% ועלה לעומת השנה שעברה ■ עיתון "משפחה" מוביל בסופ"ש
סקר שערכו מנו גבע ומינה צמח מעלה כי העיתון החרדי "משפחה" מוביל בקריאה בסופי השבוע, ולאחריו "מרווה לצמא" ו"המודיע"
העיתון הנפוץ ביותר במגזר הוא היומון החרדי-ליטאי "יתד נאמן", שחשיפת מהדורת יום שלישי שלו מגיעה ל-57.9% מכלל הציבור החרדי בישראל ■ רדיו "קול ברמה", הפונה לקהל החרדי-ספרדי, מוביל עם 27.1%
תחנת הרדיו המובילה במגזר החרדי היא "קול ברמה", שגוברת על "רדיו קול חי"
בטאונה של אגודת ישראל, "המודיע": "יש אופציה כפיתרון בלית ברירה - להקים אוטונומיה יהודית בארץ ישראל; אם הצלחנו להקים את בני-ברק, אלעד מודיעין עילית, לניאדו ועזר מציון - נצליח להקים גם חברת חשמל, כבישים ושאר הנדרש"
יצחק טננבוים תוקף בריאיון ל"גלובס" את התקשורת: "חרדי לא מכבד אישה? זה לתקוע לנו סכין בלב" ■ על ההפרדה באוטובוסים: "השיטה הזו עובדת כבר 20 שנה" ■ "אם מישהו יירק אצלנו על ילדה - הוא יקבל פליק בראש"
דוד ברודט, ב"פורום מנהלים" של המודיע: "מי שיידע לתת מענה נכון לצרכי החרדים, יעשה עסקים טובים מאד" ■ על שוק הדיור: "עליית המחירים האחרונה נבעה מהיצע נמוך"
התקשורת הדתית ייצרית, תחרותית ומלאת יוזמה ■ בלי טלוויזיה, עם מעט רדיו וכשברקע מלחמת חורמה של רבנים באינטרנט, הבמה המרכזית בה היא פועלת היא הפרינט
המקומונים והשבועונים החרדים עקפו את העיתונים היומיים "יתד נאמן" ו"המודיע" בסוף השבוע 35% מהמגזר הודו כי הם גולשים באינטרנט, למרות איסור הרבנים רדיו "קול חי" זוכה לחשיפה של 31% מהמגזר החרדי