הישג לפולצ'ק: תקציב ברגר קינג עובר לליאו ברנט

עמי אלוש, כיום מספר 2 במשרד, עמד מאחורי השקת המותג בישראל בעת שטופל במקאן

 אדם פולצ'ק/ צילום:איל יצהר
אדם פולצ'ק/ צילום:איל יצהר

אדם פולצ'ק ועמי אלוש - צוות המנהלים החדש של משרד הפרסום ליאו ברנט רושמים לעצמם עוד גיוס של לקוח אסטרטגי החתום על שמם: ל"גלובס" נודע כי תקציב הפרסום של המותג ברגר קינג עוזב את משרד הפרסום מקאן תל-אביב ועובר לסוכנות ליאו ברנט.

הסיבה למעבר התקציב היא פרסונלית מקצועית: אלוש, המכהן כיום כמספר 2 במשרד, שימש עד לפני מספר חודשים כסמנכ"ל דיגיטל במקאן תל-אביב. במסגרת תפקידו היה אלוש הדמות הבולטת במשרד מאחורי מהלכי השקה המחודשת של רשת ברגר קינג, אחד מהמלכים יוצאי הדופן של השנה האחרונה שזכה גם ב"קמפיין החודש" של איגודי השיווק והפרסום.

גם לפולצ'ק, המנכ"ל הנכנס של ליאו ברנט, יש יד ורגל אישיים בגיוס התקציב: קשר מקצועי-אישי חזק לבנו של פייר בסנינו, עימו עבד יחד במסגרת השקת סאטרט-אפ תיירותי של הבן, ומאז נותר בין השניים קשר אישי חזק. בסנינו הוא האיש שבידו הזיכיון לשיווק ברגר קינג בישראל.

זה התקציב המשמעותי השני שמצליח פולצ'ק לגייס תוך זמן קצר על סמך קשריו וכישוריו, מאז שנערך רה-ארגון בקבוצת פובליסיס ישראל עליה נמנה ליאו ברנט. הראשון היה גיוס תקציב קבוצת עזריאלי, שהגיע למשרד בין היתר תודות לחיבור האישי של פולצ'ק אל מנהלי הקבוצה.

פולצ'ק מונה לתפקיד מנכ"ל ליאו ברנט אחרי תקופה ארוכה בתפקיד המשנה למנכ"ל פובליסיס ישראל במקום גיא קלנר, ששב לתפקיד שאותו אמור היה למלא במקור: סמנכ"ל פיתוח עסקי של הקבוצה. הגיוס המשמעותי הראשון שלו היה של אלוש, אחד מאנשי הקריאטיב דיגיטל המבטיחים בענף. זמן לא רב לאחר מכן יצא לדרך הרה-ארגון בקבוצה, במסגרתו מוזגה פעילותו של פובליסיס לליאו ברנט. השם פובליסיס דווקא הלך למשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, אך תקציב עזריאלי כאמור הלך עם פולצ'ק.

ברגר קינג איננו בהכרח תקציב גדול מבחינת השקעה במדיה, אך הוא נחשב לאסטרטגי מאוד בגלל האופי הקריאטיבי בו הוא בוחר לפעול סביב השקת סניפיו וההשקעה במהלכים אלה. כפי שנחשף ב"גלובס", הרשת, שפעלה בעבר בישראל ויצאה ממנה, שבה לפעילות בשוק המקומי ב-2015 מתוך כוונה לפתוח בהדרגה 50 סניפים.