בקרוב: מכירה פומבית של 2 פנטהאוזים בישראל; צפו בתמונות

הנכסים: דירת פנטהאוז בריץ קרלטון בהרצליה, שתוצע במחיר התחלתי של 10 מיליון שקל, ודירת פנטהאוז בקומה ה-15 במרכז רמת-אביב ג', שתוצע במחיר התחלתי של 15 מיליון שקל

נכס למכירה פומבית בריץ קרלטון הרצליה / צילום קונסיירז אוקשיין
נכס למכירה פומבית בריץ קרלטון הרצליה / צילום קונסיירז אוקשיין

שוק דירות היוקרה בישראל ידע ימים טובים יותר, ואולי זאת הסיבה לשיווק באלטרנטיבות פחות שגרתיות: לצד אחוזות ברחבי אנגליה, וילות כפריות בצרפת ובאיטליה, חוות ופנטהאוזים במגדלי יוקרה ברחבי ארה"ב - מציע בית המכירות הפומביות Concierge Auctions גם נכסים כחול-לבן המכוונים לעשירי העולם כולו.

"זאת הפעם הראשונה שתחום נדל"ן הפרימיום בישראל מקבל הכרה רשמית מאחד הגופים המובילים בעולם בתחום מכירות פומביות של נכסי נדל"ן", אמרה ל"גלובס" איזדורה פרידמן, בעלים סותבי'ס נדל"ן ישראל השותפה במכירה. "אין לי ספק כי מדובר במהלך ראשון שיפתח צוהר בפני בעלי נכסים מקומיים שירצו לחשוף אותם ברמה הגלובלית בפני מאות אלפי אנשים, להשלים את תהליך המכירה בזמן המהיר ביותר ולקבל את תג המחיר הגבוה היותר בהשוואה לאלטרנטיבות הקיימות כיום". 

המכירה תתקיים ביום שלישי הבא, בשעה 12 שעון ניו-יורק, ועל כל משתתף המעוניין להשתתף ולהציע הצעה נדרש להפקיד סכום של 100,000 דולר דמי רצינות, כאשר המציע מתחייב לשלם את הסכום גם אם הוא מחליט לבסוף לא לרכוש את הנכס. 

לדברי מנכ"ל חברתConcierge Auctions, מייקל רוסו, "מדובר במכירה הפומבית הגדולה ביותר שאנו מקיימים מאז נוסדה החברה לפני 8 שנים, עם כ-20 נכסים בשווי כולל של כ-100 מיליון דולר. הבחירה לשלב במכירה הנוכחית נכסים מישראל,התקבלה לאחר תהליך ממושך במהלכו למדנו באמצעות נציגות סותבי'ס נדל"ן בישראל את שוק נדל"ן היוקרה וגילינו את הפוטנציאל האדיר הטמון בו מנקודת מבטם של בעלי הון ומשקיעים מרחבי העולם. אנו מצפים ששני הנכסים הייחודיים שבחרנו יזכו למספר גבוה ביותר של הצעות".

הפנטהאוז בריץ' קרלטון יוצע במחיר התחלתי של 10 מיליון שקל. מדובר בחלל יוקרתי המשתרע על פני 110 מ"ר, מרפסת בגודל 41 מטרים, שני חדרי שינה, שני חדרי אמבטיה, מטבח מאובזר וסלון הכולל חבילת ריהוט. הבעלים החדש יהנה גם מגישה לשירותי מלון ריץ' קרלטון המפנקים. 

 

מחירו ההתחלתי של הפנטהאוז ברחוב שלמה מור יוסף במרכז רמת-אביב ג' יעמוד על 15 מיליון שקל. מדובר בפנטהאוז שמשתרע על פני קומה שלמה בשטח של 230 מ"ר ועוד 270 מ"ר מרפסת. הפנטהאוז כולל 5 חדרי שינה ו-3 חדרי אמבטיה בקומה ה- 15 בבניין מפואר. 

עוד יוצעו במסגרת המכירה הפומבית, חווה בסנטה ברברה בארה"ב הכוללת אופציה לבנות אחוזה בשטח של 2 דונם שתהיה מוקפת בשמורה חקלאית רחבת היקף. עוד כולל הנכס נחלים, שטחי מרעה, חווה חקלאית לגידולים אורגניים וחוות סוסים. המחיר - 110 מיליון שקל.

דירת נופש באיים הקריביים המשתרעת על פני 10 דונם מוצעת כעת באתר במחיר התחלתי של 53 מיליון שקל.

תמונות של הפנטהאוז ברמת אביב: 

הנכס ברמת אביב
 הנכס ברמת אביב

הנכס ברמת אביב
 הנכס ברמת אביב

הנכס ברמת אביב
 הנכס ברמת אביב

הנכס ברמת אביב
 הנכס ברמת אביב

לא רק מכירות פומביות: צרפתיים רכשו בנתניה דירה ב- 9.3 מיליון שקל

למרות האטה בשוק היוקרה, עליה התבשרנו בדו"ח הכלכלן הראשי במשרד האוצר, עדיין נראים עסקאות קונבנציונליות בשוק. חברת דיזנגוף סחר דיווחה אתמול (א') על מכירת דירה בקומפלקס LAGOON הממוקם בשכונת נת-600 בנתניה לזוג צרפתים ב-9.3 מיליון שקל. הדירה שנרכשה ממוקמת בקומה 29 ומשתרעת על שטח של 300 מ"ר, בתוספת מרפסת ששטחה כ-60 מ"ר. הזוג מתגורר כיום בריוויירה הצרפתית, וכשהפרויקט יאוכלס, בכוונתנו להתגורר בפרויקט.

חנן סגל, סמנכ"ל השיווק בחברת דיזנגוף סחר, ציין כי "אמנם בשנים האחרונות חלה ירידה בהתחלות הבנייה של פרויקטי יוקרה על קו החוף, והקרקעות לאורך חופי ישראל הם משאב מאוד מוגבל, אך הביקושים רק עולים בשל עלייה במספר היהודים המעוניינים לעשות עלייה ומחפשים בית קבע כמה שיותר קרוב לים. נכון להיום קרוב ל-50% מהרוכשים בפרויקט LAGOON הם תושבי חוץ המגיעים בעיקר מצרפת, אנגליה ורוסיה".

תמונות של הפנטהאוז בהרצליה: 

הפנטהאוז בהרצליה
 הפנטהאוז בהרצליה

הפנטהאוז בהרצליה
 הפנטהאוז בהרצליה

הפנטהאוז בהרצליה
 הפנטהאוז בהרצליה

הפנטהאוז בהרצליה
 הפנטהאוז בהרצליה