מנכ"ל סיסקו העולמית יגיע לישראל; ייפגש עם נתניהו וריבלין

רובינס יגיע לישראל לרגל חגיגות 20 שנה לפעילותה של סיסקו בישראל ■ בפגישתו עם נתניהו ידון בהמשך האצת תהליך הלדיגיטציה של השירותים לאזרחים והכשרת עובדים לשוק ההיי-טק הישראלי

חברת סיסקו / צילום: רויטרס
חברת סיסקו / צילום: רויטרס

מנכ"ל סיסקו העולמית, צ'אק רובינס, יגיע לראשונה לישראל לרגל חגיגות 20 שנה לפעילותה של סיסקו בישראל: רובינס יגיע לביקור בן שלושה ימים בסוף החודש, ויפגוש בכירים בממשל ובמשק, ביניהם ראש הממשלה, בנימין נתניהו; נשיא המדינה, ראובן ריבלין; ראש עירית ירושלים, ניר ברקת ועוד.

כמו כן, ייפגש רובינס עם בכירים במשק הישראלי, יזמים וחברות סטרט-אפ, ויציין את חגיגות ה-20 לסיסקו באירוע מיוחד. בביקורו ישים דגש על קידום שיתופי פעולה בתחום הדיגיטציה עם חברות מובילות במשק. רובינס גם צפוי לנאום בוועידת הסייבר-טק השנתית, ויציג את הדוח השנתי של סיסקו בתחום הסייבר סקיוריטי, המתפרסם באותו יום.

בפגישתו עם נתניהו ידון בהמשך האצת תהליך הלדיגיטציה של השירותים לאזרחים והכשרת עובדים לשוק ההיי-טק הישראלי, בהמשך לתוכנית הממשלתית בנושא. בפגישתו עם נשיא המדינה ידונו השניים בשילוב אוכלוסיות נוספות ומוחלשות בהייטק הישראלי.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, מסר כי "אנו שמחים וגאים לארח בישראל את מנכ"ל סיסקו, צ'אק רובינס, ונחגוג ביחד עמו 20 שנה של שותפות עסקית, טכנולוגית וחברתית. סיסקו ממשיכה להוביל את המהפכה הדיגיטלית ורואה עצמה כשותפה הרלוונטית למסע הדיגיטלי שכל ארגון עובר כעת - מדינה, עיר, חברה וסטרט-אפ. אנו רואים בישראל שוק בעל חשיבות רבה מאוד, מהמובילים בעולם החדשנות והיזמות, ולפיכך מהווה ישראל אחד מהמרכזים החשובים ביותר לסיסקו העולמית כבר 20 שנה. בישראל קיימים מרכזי פיתוח, עם למעלה מ-1500 עובדים המהווים את אחד ממרכזי הפיתוח החשובים של סיסקו בעולם".

רובינס,מכהן בתפקיד המנכ"ל העולמי של החברה מאז יולי 2015. בתפקידו הקודם שימש רובינס כסגן נשיא בכיר, והוביל את צוות המכירות העולמי להישגים חדשים. לרובינס למעלה מ-20 שנות ניסיון ניהולי ובמהלך 18 שנותיו בסיסקו שימש בין היתר גם כסגן נשיא אזור אמריקה, וסגן נשיא בכיר של ארה"ב וקנדה. רובינס נבחר על ידי מגזין CRN לאחד המנהלים המובילים בעולם ב-2008, ו-VARBbusiness הכתיר אותו כאחד מ-100 המנהלים המובילים בשנים 2005 ו-2006. לרובינס תואר ראשון במתמטיקה עם התמחות במדעי המחשב, מאוניברסיטת צפון קרוליינה.