פירמת Andersen Tax העולמית מגיעה לישראל

פירמת המס הגלובלית חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם פירמת ייעוץ המס "בן אלי – בוטיק מס" בראשות עו"ד אילן בן אלי

בית משפט / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
בית משפט / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

הגלובליזציה של עולם המס, שיתופי-הפעולה בין רשויות המס בעולם והמאבק הבינלאומי בהעלמות המס ובתכנוני המס הלא לגיטימיים, טשטשו בשנים האחרונות את הגבולות בין המדינות בכל הנוגע לעולם המס. חברות, אנשי עסקים וגם אנשים פרטיים שנתקלים בסוגיות מס שונות, נדרשים לא פעם ליועצים בעלי מומחיות בינלאומית בתחום המס, על-מנת להתמודד עם המורכבות והבינלאומיות של העולם הזה.

על הרקע הזה, בין היתר, הגיעה לישראל החודש פירמת המס הגלובלית Andersen Tax, שחתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם פירמת ייעוץ המס "בן אלי - בוטיק מס", בראשות עו"ד אילן בן אלי. עו"ד בן אלי היה בעבר שותף בפירמת רואי החשבון Ernest & Young ישראל, במחלקת המיסוי הבינלאומי, וכיהן שם כמנהל דסק מיסוי אמריקאי.

הסכם שיתוף-הפעולה מרחיב את הנוכחות הגלובלית של Andersen Tax במזרח התיכון ומהווה שלב ראשוני במהלך עתידי להצטרפותה של פירמת "בן אלי - בוטיק מס" כחברה בפירמת Andersen Tax העולמית.

בהודעה שהפיצה פירמת Andersen Tax ללקוחותיה צוין כי היא רואה בישראל כממלאת תפקיד חשוב ביצירת פיתוחים טכנולוגיים וחידושים, וכי בשל כך קיימת מגמה רחבה של מצטרפים חדשים רבים, מכל העולם, המעוניינים לקחת חלק בסביבה ייחודית זו.

מארק וורסאץ, מנכ"ל Andersen Tax העולמית, אמר כי "עו"ד בן אלי והצוות שלו בישראל הם תוספת כוח מעולה לפירמת Andersen Tax העולמית, במיוחד לאור החשיבות ההולכת וגוברת של ישראל בחדשנות והתקדמות טכנולוגית, העבודה שאנחנו עושים עם חברות הממומנות על-ידי קרנות הון סיכון ויזמים והצורך שלהם בשירות מהמעלה הראשונה ופתרונות ברחבי העולם".

עו"ד בן אלי הוסיף כי "עולם המיסוי בעידן הגלובלי עובר שינויים מגוונים שמאתגרים חברות ויזמים ברחבי העולם. היכולת לספק ללקוחותינו את השירות והפתרונות הטובים ביותר, ללא מגבלה גאוגרפית, היא בעדיפות עליונה עבורנו. שיתוף-הפעולה עליו הכרזנו היום עם Andersen Tax העולמית יאפשר לנו להציע שירותים ללקוחות גלובליים ולהבטיח שיקבלו את השירות הטוב ביותר".

Andersen Tax העולמית המחודשת מבוססת על קבוצה רחבה של שותפי מס מפירמת Arthur Andersen המקורית. לאחר הצלה בפלטפורמה החדשה רכשו השותפים את המותג Andersen בחזרה. הפירמה מתמחה במגוון רחב של שירותים ללקוחות פרטיים ומסחריים בתחום המיסוי הבינלאומי, הערכת שווי, ייעוץ פיננסי ושירותי ייעוץ מס נלווים. מבנה הפירמה הוא גלובלי, ולכן מאפשר לה לספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר, בהתאם למיקומם בעולם. עם שיתוף-הפעולה החדש בישראל, Andersen Tax העולמית מתרחבת ל-56 ערים מרכזיות ברחבי העולם.

פירמת "בן אלי - בוטיק מס" הוקמה לאחר פרישתו של עו"ד אילן בן אלי מהשותפות ב-Ernest & Young ישראל, בין היתר מתוך תפיסתו כי קיים מספר הולך וגדל של חברות המעדיפות להפריד את שירותי המס משירותי הביקורת שהן צורכות. הפירמה מסייעת לחברות בינלאומיות, סטארט-אפים, יזמים ואנשים פרטיים מרחבי העולם ומישראל בענייני מס בינלאומיים, הכוללים מיזוגים ורכישות, בדיקת נאותות מס, ניוד עובדים וחשבונאות מס. משרדי החברה ממוקמים ברמת-החי"ל בתל-אביב.