הכשרת הישוב מרחיבה פעילות ההתחדשות העירונית

חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ניסים אסייג, ותקים עמו במשותף שני פרויקטים בתל אביב הכוללים 455 דירות חדשות במקום 138 קיימות

חברת הכשרת הישוב שבשליטת עופר נמרודי, מרחיבה את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית: החברה באמצעות חברת הבת הכשרה אלפא, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת ניסים אסייג התחדשות עירונית. על פי ההסכם יחלו החברות בקידום שני פרויקטים בתל אביב, הכוללים הריסת 138 דירות קיימות, והקמת 455 דירות חדשות במקומן.

הפרויקט הראשון בשכונות פלורטין בתל אביב כולל 72 דירות קיימות שייהרסו לטובת הקמת 241 דירות חדשות ו-1,230 מ"ר שטחי מסחר. הפרויקט השני ברחוב פוזננסקי, כולל 66 דירות קיימות ושני מחסנים שייהרסו לטובת הקמת 214 דירות חדשות. בשני הפרויקטים התקבלה הסכמה של מרבית הדיירים.

במרבית המימון (80%-100%) של כל פרויקט שייצא אל הפועל תישא הכשרת הישוב, בעוד אסייג, אחראי על תחום החתמת הדיירים. בעבר היה שיתוף פעולה בין אסייג לחברת נוה שבשליטת IDB, אך שיתוף הפעולה בין הצדדים הסתיים בשל חילוקי דעות, וחלוקת הפרויקטים בין הצדדים. הפרויקט הגדול ביותר שהחתים אסייג ונמצא בשלבי תכנון מתקדמים הוא פרויקט בן 1,750 דירות באור עקיבא, ופרויקט נוסף מקודם ברחוב יצחק שדה בתל אביב.

הכשרת הישוב מקדמת כיום 11 פרויקטים של התחדשות עירונית, בישובים: אור יהודה (3,000-4,000 יחידות דיור), רמלה (1,220 יחידות דיור), וכן ברמת גן, תל אביב, באר שבע, חיפה ועוד. בנו של עופר נמרודי, דניאל נמרודי, מונה לפני כשנה לאחראי על תחום ההתחדשות העירונית (תמ"א 38) בחטיבת הנכסים של הכשרת הישוב.