פלאפון: שת"פ עם טלפוניקה העולמית בתחום הביג דאטה

השירות PELEPHONE SMART DATA יספק מידע משמעותי וייחודי לגופים ציבוריים ולחברות בתחומי הריטייל, תחבורה, תכנון ועוד ■ סמנכ"ל השיווק של פלאפון, אילן סיגל: הביג דאטה יהיה מנוע צמיחה

אילן סיגל / צילום: תמר מצפי
אילן סיגל / צילום: תמר מצפי

חברת פלאפון חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם ענקית הטלקום העולמית טלפוניקה בנושא ביג דאטה. החברה חתמה על חוזה בלעדי בישראל עם טלפוניקה ובמסגרתו תשיק את השירות PELEPHONE SMART DATA שיספק מידע משמעותי וייחודי לגופים ציבוריים ולחברות בתחומי הריטייל, תחבורה, תכנון ועוד. לדברי החברה, היא צפויה להשקיע בפיתוח הנושא 5 מיליון שקלים בשנתיים הקרובות.

השירות יסייע לחברות ולגופים ציבוריים בתכנון איכותי, בביצוע פרויקטים מורכבים, בהתייעלות, בהגדלת הכנסות ובשיפור השירות למשתמשים ולצרכנים.

תחום הביג דאטה הוא אחד התחומים הצומחים בעולם התקשורת ובשנים הקרובות הוא ילווה כמעט כל תחום בחיינו. מדובר באיסוף מידע, אשר באמצעות כלי ניתוח מתקדמים ואוטומטיים, מאפשר הפקת תוצרים ותובנות עבור גופים ציבוריים וחברות. תוצרים אלה יאפשרו להם לזהות מגמות, להסיק מסקנות עסקיות ולייעל הליכים תפעוליים ושירותיים.

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: "פלאפון מחויבת לחדשנות וכחלק מפיתוח מנועי צמיחה חדשים לחברה, זיהתה פוטנציאל בתחום ה-BIG DATA וחברה לטלפוניקה, מהמובילות בעולם בנושא זה. מדובר בתחום בהתפתחות מואצת בעולם. מבדיקות שערכנו עולה כי קיימת דרישה עצומה בשוק הישראלי לפתרונות מידע, אשר בסופו של דבר יביאו לשירות טוב יותר לצרכנים ולמשתמשים בישראל".