אלון חסן: יחימוביץ' מתאימה לראשות ההסתדרות, ניסנקורן נכשל

יו"ר ועד נמל אשדוד הביע תמיכה ביחימוביץ' ואמר כי "ב-3 השנים האחרונות ניסנקורן הפך את נמל אשדוד מהמקום שכולם רצו לעבוד בו למקום שאף אחד לא רוצה להיות בו" ■ בסוף הוא הספיק גם לפוצץ את הראיון

אלון חסן, אבי ניסנקורן / צילומים: אמיר מאירי, תמר מצפי
אלון חסן, אבי ניסנקורן / צילומים: אמיר מאירי, תמר מצפי

אלון חסן, יו"ר הוועד הלוחמני של נמל אשדוד, הביע תמיכה מפתיעה בח"כ שלי יחימוביץ' לראשות ההסתדרות, וזאת למרות הסכסוך שהיה בינהם לפני מספר שנים, שבו היא כינתה אותו "ביריון מושחת", וגם הוא לא נשאר חייב.

חסן התראיין לתוכנית "הכול כלול" בערוץ 10 ואמר כי הוא חושב שהיריב של יחימוביץ' בקרב על ראשות ההסתדרות, אבי ניסנקורן, נכשל בתפקידו ב-3 השנים האחרונות והפך את נמל אשדוד מהמקום שכולם רצו לעבוד בו למקום שאף אחד לא רוצה להיות בו.

חסן, נזכיר, הספיק להסתכסך לאחרונה גם עם ניסנקורן על רקע המאבק להעברת עובדי הנמל לייצוג על-ידי ההסתדרות הלאומית. חסן אמר כי ניסנקורן הוא לא מנהיג, וכי הוא מחליש את ההסתדרות.

בראיון ל"הכול כלול" אמר חסן כי יחימוביץ' היא המתאימה ביותר לתפקיד בנקודת זמן זו, וכי המחלוקת שהייתה ביניהם נגמרה. 

חסן נשאל גם שאלות שהוא לא אהב לשמוע - כמו איך הוא מסביר שמחצית מעובדי הנמל הם קרובי משפחה, ואיך הוא מסביר את זה שהמשכורות של העובדים בנמל מנופחות ושהקומבינות שם חוגגות, וכששמע שזה הקו שהראיון הולך אליו - הוא פשוט סיים את הראיון. צפו בווידאו.